سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۹

اخبار

اجرایی شدن نرم افزار سینا در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در سال 1400 در راستای اجرایی شدن نرم افزار سینا رتبه چهارم را در ستاد کسب کرده و جزء پنج منطقه برتر گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در راستای اجرایی شدن نرم افزار سینا در منطقه بهداشت و درمان آبادان که به طور همزمان در سایر مناطق 16 گانه شروع گردید ، دکتر غلام ابوالفضل مدیر تیم سلامت گزارش عملکرد سامانه سینا و درمانگاه های پنج گانه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان را به شرح زیر ارائه می دهد : در ابتدا توسط میترا عباس پور  راهبر سامانه سینا با برنامه ریزی مدون جهت آموزش گروه های هدف ، کادر درمان و سایر کادر های مرتبط با تیم سلامت به صورت کلاس های طبقه بندی شده آغاز و سپس هم راستا با سایر مناطق ، جمعیت تحت پوشش با نظارت ستاد سازمان در این سامانه تعریف و قابل دسترسی کاربران قرار گرفت .

پس از آن با فراخوان حضوری و غیر حضوری جمعیت هدف با الویت بیماران دیابتی ، فشار خون و قلبی توسط پزشکان و مراقبین سلامت و گروه کودکان توسط واحد واکسیناسیون و ایمن سازی شروع به غربالگری آن ها و ثبت اطلاعات در سامانه سینا شد.

به طور همزمان  کلیه خانوارهای راکد و غیر فعال و سایر خانوارهایی که دیگر تحت پوشش منطقه نبودند شناسایی شده و  میترا عباس پور راهبر سامانه سینا پس از مراحل ردیابی ، فراخوان و استعلام از کانون بازنشستگان و واحد درمان غیر مستقیم اصلاحات مربوطه در منطقه و هماهنگ شده با سایر مناطق را اعمال کرد .

در مجموع تعداد فرم های غربالگری و f/u ، ثبت ویزیت و اقدامات و پیگیری بیماران تحت پوشش توسط کادر تیم سلامت در سال 1400 بالغ بر 45001 می باشد که رتبه چهارم در ستاد کسب  و منطقه آبادان جزء 5 منطقه برتر ستاد سازمان گردید .

در سال 1400 تعدا 4 نفر از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به شرح زیر موفق شدند جزء 100 نفر اول در مقایسه با مناطق 16 گانه قرار بگیرند .

  • شیدا سلطانی با 5300 ثبت فرم مراقبت
  • معصومه عویدی زاده با 2330 ثبت فرم مراقبت
  • روشنک عالی محمد با 2292 ثبت فرم مراقبت 
  • مهری سرلک با 2186 ثبت فرم مراقبت 

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید