سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷

اخبار

امدادرسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به مصدومان حادثه متروپل

بیمارستان نفت امام خمینی (ره) آبادان در حال امداد رسانی به مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان .  به دنبال اعلام فروریختن یک ساختمان 10 طبقه در منطقه امیری بخش مرکزی شهرستان آبادان در حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز (۲ خردادماه)  با اعزام آمبولانس ها و کادر مجرب به محل ریزش ساختمان عملیات امداد و نجات به مصدومین آغاز شد .

دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با تشکیل سریع EOC  تصمیمات و اقداماتی جهت پیگیری و درمان حال مصدومین انجام دادند . وی عنوان کرد: .بیمارستان نفت امام خمینی (ره )  با بسیج  تمامی امکانات درمانی و پشتیبانی خود ، خدمات کاملی را به مصدومان ارائه کرده است و تا کنون مصدومین زیادی  به بیمارستان منتقل شده اند و همچنان در حال ارائه خدمات به آن ها می باشند .

دکتر حسونی بحرینی اظهار داشت کلیه کارکنان بیمارستان نفت آبادان با آماده باش کامل در صحنه حضور دارند و الحمدلله تا کنون با هیچ کمبود دارویی یا امکانات درمانی مواجه نیستیم و اورژانس دو در درمانگاه مرکزی جهت بیماران سرپایی راه اندازی و اورژانس یک و بخش های درمانی دیگر جهت تسریع در درمان مصدومین در حال خدمت رسانی می باشند . گزارشات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .
 


 


بحران 6
بحران 5
بحران 4
بحران 3
بحران 2
بحران 1

۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید