سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۶

اخبار

برگزاری اولین کمیته ارتقاء سلامت اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

​اولین جلسه ارتقای سلامت اداری با حضور مسئولین و دکتر طباطبایی نماینده سازمان در مناطق جنوب در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان این جلسه با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و دکتر طباطبایی نماینده سازمان در مناطق جنوب و اعضای کمیته برگزار گردید.   

   درابتدا دکتر حسونی بحرینی ضمن خیر مقدم از حضور دکتر طباطبایی در بهداری آبادان و معرفی اعضای جدید کمیته بیان نمود :فساد اداری مهم‌ترین دغدغه کارکنان و مسئولان بوده است و این معضل می‌تواند پیامدهای منفی و قابل ملاحظه‌ای برای جامعه دربرداشته باشد. با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم می‌توان در راستای پیشگیری و نیز آگاهی‌افزایی که از مهمترین مقوله‌ ها می باشد که باید به آن توجه جدی شود، اقدام کرد. و در ادامه به بیان عملکرد کمیته در سالهای قبل پرداخت .

دکتر طباطبایی پس از بررسی فعالیتها و گزارشات سالهای قبل  و تقدیر و تشکر از کارکنان بهداری آبادان ،توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد سایر بهداری ها ارائه داد و خواهان مشارکت و جلسات مستمر برای تبادل بیشتر اطلاعات در راستای عملکرد بهتر و رفع گلوگاههای فساد اداری شد‌.     

   در ادامه اعضای کمیته ارتقای سلامت اداری مسائل و مشکلات پیش روی بهداری را مطرح کرده و خواستار مساعدت و پیگیری از سوی ستاد داشتند و بیان نمودند برای تحقق حقوق بیماران و ارتقای سلامت اداری با هدف افزایش شفافیت و پاسخگویی، رضایت‌مندی حداکثری، احقاق حقوق ارباب‌ رجوع، بهبود فرهنگ اداری، تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در رفتار اداری و شغلی کارکنان، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری، سهولت در اتخاذ تصمیمات و اقدامات این اداره ، ستاد سازمان همکاری لازم را داشته باشند . 

  در پایان  اعضا  سلامت اداری به ارائه پیشنهادات در خصوص چگونگی ارتقای نظام سلامت اداری پرداختند .


متفرقه 8
متفرقه 3
متفرقه 2
متفرقه 1

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
تعداد بازدید : ۴۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید