سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۱

اخبار

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی صنعت نفت آبادان در روستای جدیده

اردوی جهادی یک روزه به همت پایگاه بسیج و بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، در روستای جدیده از توابع خرمشهر برگزار گردید.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت پایگاه بسیج  و بهداشت و درمان ، در روستای جدیده از توابع خرمشهر برگزار گردید.

در این اردوی جهادی که 2 نفر از پزشکان عمومی ،1 پرستار و  1 آمبولانس از بیمارستان نفت امام خمینی (ره)  و 2 دندانپزشک از بهداشت و درمان صنعت نفت شیراز  به همراه جلیل مطلبی پور مسئول پایگاه بسیج حضور داشتند، تعداد حدود 100 نفر به طور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

در این اردوی یک روزه، خدماتی همچون مراقبتهای کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان، مشاوره باروری سالم و اهدای داروها و مکمل‌های بهداشتی، اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون، انجام معاینات دهان و دندان و وارنیش فلوراید دانش‌آموزان و اهدای مسواک و خمیردندان به آنها، توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی انجام دادند.

در این اردوی جهادی، خدمات تزریقات و توزیع رایگان دارو نیز انجام گردید .

دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در حاشیه این اردوی جهادی گفت: اهمیت اردوهای جهادی در بُعد اول و ظاهر آن، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و ما در این اردوها سعی می‌کنیم تمرین “بنده خوب خدا بودن” کنیم.
 
ایشان در ادامه عنوان کرد: در برپایی این اردوی جهادی، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و همکاران ناظم داخلی با ما همکاری فراوان نمودند که جا دارد از تمامی این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.


اردوی جهادی 6
اردوی جهادی 5
اردوی جهادی 4
اردوی جهادی 3
اردوی جهادی 2
اردوی جهادی 1
۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷
تعداد بازدید : ۳۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید