سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۱۵

اخبار

برگزاری اولین جلسه کمیته اقتصاد درمان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در سال 1401

اولین جلسه کمیته اقتصاد درمان در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  اولین جلسه کمیته اقتصاد درمان با هدف بررسی هزینه و درآمد بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  15 مرداد 1401 در سالن کنفرانس هئیت رییسه برگزار شد.

 دکتر حسونی بحرینی با اشاره به مبحث درآمد و هزینه گفت: در محیط  های درمانی ما یک مبحث درآمد و هزینه داریم و اگر این درآمد و هزینه به درستی بالانس نشود دچار کسورات و مشکلات خواهیم شد و همچنین  ما  باید به سمتی برویم که همه فرآیند ها بررسی و ریشه یابی  و به واحد های ذی ربط ارائه شود. 

  دکتر بغلانیانی دبیر جلسه و مسئول حسابداری صنعتی  با اشاره به  برگزاری اولین جلسه کمیته اقتصاد درمان با هدف بررسی هزینه و درامد بیمارستانی گفت: هدف ما از برگزاری کمیته اقتصاد درمان  این است که  یک ارتباط  تنگاتنگی  بین درمان و درآمد ایجاد و بحث درآمد مراکز درمانی  بیشتر مشخص  شود.

 
توضیح اینکه این کمیته با حضور کارکنان داندانپزشکی  با سایر اعضاء کمیته با هدف توسعه این بخش و بررسی درآمدها و هزینه های آن برگزار شد که در این جلسه تصمیمات ساختاری جهت درآمدزایی در بخش دندانپزشکی و رضایت مندی مراجعین و تسهیل خدمات دندانپزشکی مصوب شد. 
اقتصاد درمان 9
اقتصاد درمان 8
اقتصاد درمان 7
اقتصاد درمان 6
اقتصاد درمان 3
اقتصاد درمان 2
۱۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸
تعداد بازدید : ۳۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید