سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

اخبار

استقرار ونصب دستگاه سی تی اسکن در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

با پیگیری های رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و رایزنی های مدیر عامل محترم سازمان؛ دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نفت امام خمینی (ره) استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان؛ دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن  تقدیر از تلاش و اهتمام مسئولان و کارکنان و همکاری و همراهی ارزشمند آنان اظهار داشت‌:
با توجه به شیوع بیماری کرونا و احتمال وقوع پیک هفتم در شهر، برای ارائه خدمات بهتر به بیماران؛ به همت دکتر مهدی هاشمی این دستگاه در اختیار بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان قرار گرفته است. با استقرار این دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان نفت آبادان، انشالله بعد از نصب و راه اندازی از اعزام بیماران به دیگر مراکز درمانی جلوگیری به عمل می آیدو این یکی از اقدامات شایسته و ماندگار برای جمعیت تحت پوشش می باشد.                         
    علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی اظهار داشت :دستگاه سی تی اسکن با همکاری فاز۲پالایشگاه وتمشیت خدمات عمومی وهمکاری تمامی واحدهای بیمارستان واحدحراست، واحدایمنی، گروه تاسیسات، رادیولوژی ، مهندسی تجهیزات پزشکی وسیویل  دستگاه درکنار واحدرادیولوژی بعداز بارگیری درانبارتجهیزات پزشکی پیاده سازی شد . انشاالله با نصب این دستگاه درتشخیص بیماری ها موثر و با جلوگیری ازمراجعه به دیگربیمارستانها از استهلاک بیش ازپیش آمبولانس ها خودداری گردد.

 

سی تی اسکن 9

 



جدید 6
جدید 4
سی تی اسکن 7
سی تی اسکن 6
سی تی اسکن 5
سی تی اسکن 4
سی تی اسکن 3
سی تی اسکن 2
سی تی اسکن 1

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵
تعداد بازدید : ۳۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید