سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۰۷

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک

دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.
 
 
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.
نوشتن و گفتن از آنان که سرمایه زندگی‌شان را به پای همنوعان ریخته‌اند؛ انسان‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده اند و جان و روح و جسم‌شان، تنها آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می‌نماید. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد تمامی شهیدان مدافع سلامت روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر بخصوص پزشکان همیشه در صحنه بهداشت و درمان آبادان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق دارم.
 پزشکانی که در سنگر خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا برای حفظ جان مردم ایثار و جانفشانی می‌کنند و جامعه این شجاعت و ایثارگری آنان را هرگز فراموش نخواهد کرد.
این عزیزان فرشتگان نجات در بهبوحه شیوع بیماری کرونا با دستان مهربان و دم مسیحایی خویش، برای سلامت جامعه و درمان و مراقبت از بیماران مبتلا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و گامی پس ننهادند. از خداوند متعال، مزید توفیقاتشان را در راستای خدمت به مردم شهید پرور و شریف شهرستان آبادان مسئلت می‌نمایم.
 
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۲۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید