سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۰۴

اخبار

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در راستای تعامل مسئولین با کارکنان در بهداشت و درمان صنعت نفت ابادان

جلسه پرسش و پاسخ با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و معاونین و کلیه مسئولین مربوطه با کارکنان در سالن آموزش بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱ جلسه پرسش و پاسخ با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و معاونین و کلیه مسئولین مربوطه  با کارکنان در سالن آموزش بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار شد.      
  
در این نشست صمیمی تعدادی از پزشکان و کارکنان بخش‌ها و واحدهای مختلف از جمله پرستاری، اداری، مالی، آزمایشگاه و... به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات موجود  از قبیل کمبود نیرو، حجم کاری بالا، پایین بودن مزایا، آلودگی ناشی از پالایشگاه ، مشکل فضای پارکینگ، تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روز و انفورماتیک و ...  پرداختند.
 
در این جلسه دکتر حسونی بحرینی و معاونین ایشان از نقدها و نقطه نظرات مطرح شده استقبال کرده و به پاسخ‌گویی پرداختند.                                 
  دکتر حسونی بحرینی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل که علی رغم مسائل و مشکلات موجود چه در بحث تجهیزات و چه مالی وجود دارد توانسته اند بهترین خدمات را ارائه دهند  گفت : همت شما در انجام وظیفه قابل تحسین است.
وی در ابتدای جلسه ا از پرسنل خواست که مسائل و مطالبات رو خود مطرح کنند تا مسئولین بهتر با مشکلات سیستم آشنا شوند و نسبت به رفع آن اقدام کنند. وی افزود:« مسائل و مشکلات را نباید به  خارج از بیمارستان انتقال دهیم و در  بیمارستان و با حضور مسئولین باید مشکلات را حل کنیم.» در مقابل مشکلات نباید تسلیم شویم و مشکلات رو با ایستادگی باید حل کنیم.
مراجعه به بیمارستان نفت از نشانه های اعتماد مردم به این بیمارستان است و  در این زمان حساس با توجه به مشکلات موجود توانسته ایم  خدمات خوب در زمانهای بحران چه بحران کرونا و چه بحران متروپل  به مردم ارائه  دهیم و انشالله بتوانیم به لطف پیگیری های مدیر عامل محترم سازمان  از نظر امکانات و تجهیزات نیز یکی از بهترین بیمارستانها شویم.

جدید 5

 

 

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۲۳
تعداد بازدید : ۳۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید