سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۲

اخبار

تکریم و روحیه بخشی به بیمار بخش دیالیز در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

پرستاران و کارکنان بخش دیالیز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان مراسم جشن تولدی برای این بیمار بستری در این بخش برگزار کردند.
داشتن توجه عمیق و رفتار عاطفی و انسانی  با بیماران، به‌ویژه کودک و نوجوان  نشان از این است که در جامعه‌ی امروزی کادر درمان با حجم کاری بالا و سنگین هیچگاه جنبه توجه عاطفی را نادیده نمی گیرند. در راستای تکریم و روحیه بخشی به بیماران ، پرسنل بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره ) با حضور دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان ، دکتر یوسف بغلانیانی رییس روابط عمومی ، دکتر داریوش مکرمیان مسئول بخش دیالیز ، برای ستایش بیمار بستری بخش دیالیز که دارای مشکل کلیوی است و در بیمارستان تحت درمان می باشد ، جشن تولد مختصری برگزار و کیک تولدی به بیمار اهدا کردند، خانواده این بیمار از این اقدام نشاط آور و امیدبخش بسیار خوشحال شده و از پرسنل بخش تقدیر و تشکر کردند.
دکتر یوسف بغلانیانی رییس روابط عمومی ، ضمن تقدیر از روحیه بالا کادر درمان و همکاری آنان در تکریم بیماران گفت : : جوانب خدمات گاهی از اصل خدمت مهم‌تر است ، خاطره این خدمات جانبی در ذهن بیماران می تواند نقش موثری در روند درمان داشته باشد .


تولد دیالیز 6
تولد دیالیز 5
تولد دیالیز 4
تولد دیالیز 3
تولد دیالیز 2
تولد دیالیز 1

 

۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۵۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید