سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۴۷

اخبار

نشست صمیمی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان

نشست صمیمی دکتر نصراله حسونی بحرینی و معاونین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با دکتر قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و دیگر مدیران پالایشگاه در سالن جلسات دفتر مدیر عامل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان,این نشست در راستای تداوم فعالیت ها و افزایش سطح تعاملات و همکاری های موجود بین بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و شرکت پالایش نفت آبادان برگزارشد. در این جلسه که با حضور دکتر قیم مدیر عامل ، مهندس بوعذار مدیر عملیات غیر صنعتی ، مهندس مکوندی رییس HSE شرکت پالایش نفت آبادان و دکتر حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان ، دکتر بستانی معاون دارو و درمان ، دکتر کهن رییس بیمارستان ، دکتر مجتهد زاده رییس طب صنعتی و دکتر بغلانیانی رییس روابط عمومی  همراه بود .
در ابتدا دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  ضمن تشکر از مدیریت و حمایت های شرکت پالایش نفت و ارائه گزارش عملکرد در ارتباط با خدمات درمانی و بهداشتی به جمعیت تحت پوشش ، خواستار تعامل و همکاری بیشتر در زمینه ارتقاء خدمات بهداشت و درمان ، بازسازی بیمارستان جدید ،انجام معاینات در جهت سلامت کارکنان و دسترسی سریع به امکانات پزشکی گفت:سیاست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ,سیاست سلامت محور است و  پیشگیری مقدم بر درمان است. هرچه پیشگیری بیشتر باشد، درمان کمتر است و هر چه درمان بیشتر مدنظر باشد به این معنی است که بیماری ها افزایش یافته و متعاقب آن پیشگیری کمتر مدنظر است.

دکتر حسونی بحرینی گفت: امیدورایم با حمایت های مدیر عامل محترم سازمان و مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان، در راستای توسعه بیمارستان بتوانیم گامهای مهمی را در زمینه ارائه خدمات و جلب رضایت  مراجعین برداریم که این امر جز با همت و همراهی ,همدلی و پشتیبانی مدیران عامل این شرکتها محقق نخواهد شد. رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گزارش داد که در سال 1401  الحمدلله با حمایت های دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان تجهیزات پزشکی بسیاری اعم از خرید سی تی اسکن پیشرفته ، دستگاه سونوگرافی (که یکی از بروز ترین دستگاه های سونو می باشد) ، خرید تجهیزات و دستگاه های دندانپزشکی ، اتاق عمل c-arm و دیگر تجهیزات که بسیاری مورد رضایت مراجعین واقع شده و خیلی از مشکلات و چالش های بهداری آبادان که با نگاه مثبتی که دکتر هاشمی دارندکمتر شده و در آینده نزدیک نیز تجهیزات پزشکی دیگری خریداری و وارد بهداشت و درمان نفت آبادان خواهد شد .
در ادامه دکتر حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت  در این نشست به اهمیت مقوله درمان برای کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان در منطقه پرداخت و اظهار داشت : اقدامات خوبی تاکنون در بیمارستان نفت امام خمینی (ره) انجام شده است و باید کاری کرد که جمعیت تحت پوشش  هرگز نیازی به اعزام خارج از بیمارستان نفت آبادان و یا خارج از این شهرستان نداشته باشند و بیشتر کارهای درمانی و ضروری در همین بیمارستان انجام شود.
دکتر حکیم قیم با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش نفت و بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : امیدواریم با همکاری و تعاملات بیشتر شاهد  اقدامات شایسته ای برای کارکنان و جمعیت تحت پوشش باشیم. مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در این نشست بیان نمود که با توجه به سختی کاری که کارکنان در این منطقه متحمل میشوند انتظار داریم تا با کمک هم مشکلات و چالش های پیش رو روز به روز کمتر کنیم و بهترین خدمات بهداشتی - درمانی برای کارکنان شاهد باشیم .
در این نشست نقطه نظراتی در مورد نحوه ارائه خدمات به مراجعین در بیمارستان نفت امام خمینی (ره) نیز از طرف مدیران شرکت پالایش نفت آبادان و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آیادان  بیان شد
جلسه پالایشگاه 10
جلسه پالایشگاه 7
جلسه پالایشگاه 5
جلسه پالایشگاه 2
جلسه پالایشگاه 1


۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳
تعداد بازدید : ۸۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید