سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴

اخبار

پیام تبریک سال نو رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

دکتر نصراله حسونی بحرینی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را به همکاران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  دکتر نصراله حسونی بحرینی ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان طی پیامی فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را به همکاران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«یـا مقلب القلوب و الابصار یــا مـدبــر اللیـل و النــهـار، یا محول الحـول و الاحـوال حـول حالنا الی احسن الحـال»

 همکاران گرامی

 اینک در آستانه سال جدید، فرارسیدن عید نوروز و سال نو را به یکایک شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و مراتب قدردانی خویش برای تلاش‌های بی‌دریغ همه همکاران اعلام می‌داریم.امسال نیز،  فرارسیدن سال نو مصادف است با ماه مبارک مهمانی خدا،بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه‌های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا، که انشاءالله این تقارن موجب شود بتوانیم از برکات این ماه بهره‌مند شویم . سال 1401 با فراز و نشیب‌های خود، سالی پرکار و پرتلاش سپری شد. 

امیدوارم اکنون که خداوند منان،توفیق تجربه بهاری دیگر را بر ما ارزانی داشته  تقدیری فرخنده ،در  سال1402 برای ملت شریف و غیور ایران رقم بخورد.اینجانب وظیفه خود می‌دانم از زحمات و فعالیت‌های ارزنده شما همکاران گرامی در همه زمینه‌ها تقدیر و تشکر کنم.امید است در سال 1402 با همدلی، همفکری و همراهی شما بتوانیم به ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیزمان ادامه دهیم. در پایان بار دیگر از زحمات ارزشمند شما در سال گذشته قدردانی نموده و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از برکت، سلامتی، خیر، شادی، موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده‌های محترمتان باشد. 

۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۲۴
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید