سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۳

اخبار

جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ابادان ، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مراسم جشنی با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی،معاونین ، مسئولین ، کارکنان و امام جماعت بهداری آبادان، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت 1402 در نمازخانه بیمارستان نفت امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این محفل صمیمانه، دکتر حسونی بحرینی روز کارگر را به همکاران پرتلاش  و دلسوز تبریک گفت و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق، از زحمات و تلاش های بی دریغ این گروه برای کمک به پیشبرد اهداف بیمارستان و همچنین ارتقای سطح کنترل عفونت بیمارستانی خصوصا در ایام طاقت فرسا کرونا قدردانی کرد.
زحمات این گروه ها در بیمارستان به صورت گمنام است ولی عدم حضورشان کیفیت خدمات را دچار افت شدیدی می کند

حجت الاسلام و المسلمین سید جابر موسوی امام جماعت بهداری ضمن تبریک به کارگران بیان داشت : کارگر واژه مقدس و ارزشمند بشری به ویژه در فرهنگ دینی و ملی ماست . همه ما به حول و قوه الهی روز به روز در مسیر پیشرفت کشور عزیزمان ایران تلاش خواهیم کرد و آینده ای آبادتر و پر رونق تر را برای کشور و اقتصادمان امید داریم.


در پایان پس از گفتگوی صمیمانه و پذیرایی، دکتر یوسف بغلانیانی رییس روابط عمومی ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت :
هدف از این برنامه قدر دانی از زحمات دوستان در واحد های مربوطه و دیدار چهره به چهره با ایشان بود و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم به مراجعین و کارکنان ارائه خدمت کنیم تا شاهد افزایش رضایت مندی در آنها باشیم و در ادامه از معاونین و مسئولین جهت تقدیر و تشکر و اهدای لوح تقدیر و هدیه به کارگران نمونه ، دعوت بعمل آمد.

این مراسم که به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار گردید با گرفتن عکسهای یادگاری به پایان رسید.

روزکارگر1402 14



روزکارگر1402 1
روزکارگر1402 13
روزکارگر1402 12
روزکارگر1402 11
روزکارگر1402 8
روزکارگر1402 7
روزکارگر1402 6
روزکارگر1402 5
روزکارگر1402 4

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۱۷
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان |
تعداد بازدید : ۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید