سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۶

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدّس

دکتر نصراله حسونی بحرینی، رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت.

 بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود. (مقام معظم رهبری)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان دکتر نصراله حسونی بحرینی در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدّس را تبریک گفت.

در متن پیام ایشان آمده است: 

دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد و فرهنگ مقدس مقاومت را در کل بلاد اسلامی و آزادیخواهان جهان بنیانگذاری نمود.

 دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند .

 فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان و رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را برای خود و همگان مسألت می نهیم.

دکتر نصراله حسونی بحرینی

۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۳:۲۹
تعداد بازدید : ۱۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید