سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

اخبار

تاکید بر بهبود شاخص رضایتمندی در سفر مدیرعامل سازمان به آبادان

دکتر سیدعلی جزایری مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سلامت سازمان و رییس امور ایثارگران در روز سه شنبه 16 آبان ماه سالجاری ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و مسئولین بهداری آبادان و مدیران شرکت های تابعه از بخش های مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس این مرکز ضمن خیر مقدم ، در خصوص خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش ، گزارشی از عملکرد ، اقدامات و اصلاحات انجام شده ، بهره وری و اقدامات صورت گرفته در راستای درآمدزایی در منطقه ، کنترل هزینه ها و برنامه ریزی در راستای توسعه و ارائه خدمات و ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع ارائه کرد و در خصوص مشکلات و مسائل ساختاری بیمارستان امام خمینی (ره) که منجر به کاهش بهبود کیفیت در ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش شده مطالبی را بیان کرد.

همچنین در ادامه اهداف و برنامه های آتی منطقه در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات و چالش های پیش رو در اجرای برنامه های طراحی شده را به مدیر عامل سازمان  مطرح شد.

دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان با تمرکز بر افزایش رضایتمندی و تقویت فعالیت ها در حوزه روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بر ضرورت تکمیل و افتتاح بیمارستان جدید تاکید و بیان کرد: طرح ها و پیشنهادات بایستی در راستای رضایتمندی خدمات و بهبود شاخص رضایتمندی شاغلین و خانواده های تحت پوشش و بازنشستگان باشد.

در ادامه ایشان در خصوص کمبود نیروی انسانی گفت : پس از بررسی تیم مدیریت درمان و مدیریت برنامه ریزی سازمان در خصوص استاندارد سازی نیروی انسانی راهکارهایی جهت رفع کمبود نیروی انسانی برای تمامی مناطق صورت خواهد گرفت.

دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی گفت : با تاکید بر رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع باید با اقدامات و فعالیت های موثر در حوزه های بهداشتی و درمانی در جهت ارتقاء خدمات در بهداشت و درمان صنعت نفت پیش رفت.

در ادامه این نشست دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان به همراه دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی مدیر عملیات سلامت سازمان و دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و معاونین و مسئولین این مجموعه از بخش های مختلف بیمارستان نفت امام خمینی (ره) بازدید و ضمن عیادت از بیماران ، از بیان مشکلات مطرح شده توسط مراجعین سرپایی استقبال کردند.

ایشان همچنین از بیمارستان جدید و در حال احداث بازدید بعمل آوردند.

در پایان این سفر نشستی با مدیران شرکت های تابعه شرکت پالایش نفت ، شرکت پخش ، نفت و گاز اروندان و دانشگاه نفت در سالن کنفرانس هیئت رییسه برگزار شد. در این نشست مدیران شرکت های تابعه ضمن ابراز رضایتمندی از دریافت خدمات از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به بیان مسائل و مشکلات از جمله کمبود پزشک و دندانپزشک ، فرسوده بوده فضای بیمارستان و درمانگاهها با توجه به افزایش جمعیت تحت پوشش پرداختند.

بازدید مدیر عامل آبان1402 7
بازدید مدیر عامل آبان1402 6
بازدید مدیر عامل آبان1402 2
بازدید مدیر عامل آبان1402 1

 

۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۲۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید