سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا

به مناسبت فرارسیدن ، ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ،دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان متن این پیام  به شرح زیر است :  

بسمه تعالی

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: 'هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود'.

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و جامعه پرستاری، مجموعه ای زحمتکش و پویا با هدفی مقدس، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است و بی شک، نام گذاری این روز فرخنده  ،  به عنوان  روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند . عزیزانی که زینب گونه آسایش خود را وقف آرامش بیماران دردمند می کنند و زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می گیرند تا نعمت سلامتی را برای جامعه به ارمغان آورند.

اینک در طلیعۀ میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پاسداشت مقام پرستار ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای پرستار، فرارسیدن این روز را به همۀ پرستاران شریف ایران اسلامی به‌ویژه پرستاران پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تبریک عرض نموده و سعادت و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

پیام تبریک روز پرستار 1402 3

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰
تعداد بازدید : ۲۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید