سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۱

اخبار

قائم مقام مدیریت سلامت سازمان در بازدید از بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان خبر داد: تجهیز بخش های مختلف بیمارستان صنعت نفت آبادان

.​
در طی جلسات فشرده با حضور با تمامی مسئولین بخش های بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و جلسات ویژه مدیریت ها و معاونت های مدیران ستادی و پشتیبانی مشکلات و وضعیت منطقه بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، درجلسه ای که با حضور دکتر بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، دکتر یاوری قائم مقام مدیریت سلامت سازمان و جمعی از مسئولین برگزار شد مسایل ،مشکلات و اقدامات صورت گرفته در این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.دکتر بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در منطقه گفت: بازدیدهای مدیران ستادی از مناطق مختلف بهداشت ودرمان صنعت نفت، به حل مسایل موجود واحساس دلگرمی کارکنان کمک شایانی می کند.

وی به اصلاح روند صورت گرفته در بحث دارو، برون سپاری و گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: مطالبات مربوط به بیماران ترومایی نفت و گاز اروندان،اجرایی شدن فاز سوم نرم افزار HIS ، استفاده کارکنان پیمانکاری شاغل از بیمه تکمیلی و تعامل با منطقه آزاد اروند صورت گرفته از موارد در دست اقدام بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان است.

در ادامه دکتر یاوری قائم مقام مدیریت سلامت سازمان  با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه که از مهمترین آن دغدغه های عنوان شده تضعیف یا واگذاری بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بود، ضمن تشریح سیاست های سازمان مبنی بر ضرورت چابک سازی سازمان و عدم توسعه در مناطق برخوردار در قبال توسعه مراکز خدمت رسان در مناطق  عملیاتی نفت اطمینان خاطر داد: که این بحث در مدیریت سلامت سازمان طرح نشده است .

وی همچنین از تجهیز بخش های مختلف بیمارستان صنعت نفت آبادان به دستگاه تمام دیجیتال DDR  ،راه اندازی سیستم پکس، سیستم مدرن ماموگرافی و نوسازی ماشین های بیهوشی و...نیز اهتمام در تکمیل پروژه بیمارستان جدید را  خبر داد ، که گواه این موضوع برشمرد.

وی به با اشاره به انگیزه و تعصب شهروندان آبادانی به صنعت نفت گفت: هدف وتاکید ما ارتقا کیفیت خدمات و افزایش میزان رضایت مندی بیماران است.


قائم مقام مدیریت سلامت سازمان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرده و بیان داشت :کاهش هزینه های غیرضروری تکلیف همگی ماست ولازم است  خدمات ارائه شده به تمامی خدمت گیرندگان بطور کامل ومکانیزه ثبت شده تا ضمن امانتداری درتهیه صورتحساب معتبرجهت ارایه به سازمان بازنشستگی،سازمانهای بیمه گروبیماران بتوان هزینه خدمات ارایه شده احصاء نمود.حذف ساختار های غیر ضروری ،صرفه جویی و کاهش هزینه ها در بخش های مختلف ، کسب درآمد از محل ظرفیتهای خالی بخشهای مختلف بیمارستان از جمله مباحثی بود که توسط قائم مقام مدیریت سلامت سازمان مطرح وتأکید شد.


دکتر یاوری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستان را تبریک گفت وازآقای دکتربحرینی درخواست نمودبه نیابت ازمدیرعامل محترم سازمان ومدیرسلامت ازتلاشهای صورت گرفته توسط مسئولین وکلیه کارکنان آن منطقه قدردانی گردد. وی همچنین از ساماندهی انبار دارویی وانبار ملزومات مصرفی پزشکی و غیر پزشکی در منطقه تشکر کرده و ادامه داد: هدف همه ما ارائه خدمات مناسبت به جمعیت تحت پوشش است و انشالله نتیجه این جلسات و گردهمایی ها و بازدید های میدانی به بررسی و حل مشکلات و معضلات این مرکز کمک شایانی کند.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۸۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید