سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

سردار سلیمانی فقط یک فرد نیست یک تفکر است یک فرهنگ است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن ، تولد حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ؛ متن پیام دکتر نصراله حسونی بحرینی بدین شرح است :

سالروز میلاد باسعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) ، روز زن و گرامی داشت مقام مادر ، مناسبت بسیار فرخنده ای است که به تمامی زنان سرزمینم به ویژه بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان که مسئولیتی خطیر که اگر چه دشواری های فراوان دارد لیکن همت بلند ، تعهدکاری و روحیه ایثارگری آنان باعث شده در کنار وظیفه مادری و همسرداری در راستای حفظ و ارتقاء سلامت هم نوع مشغول به خدمت باشند ، تبریک می گویم و ضمن ارج نهادن به همت بلند این بزرگواران از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می نمایم .

همچنین تقارن این روز با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی می دارم . امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و هم رزمان اوست و بی شک ، شهادت او نه تنها پایان او نیست ، که آغازی دگربار و رویشی وصف ناپذیر در جبهه ایثار ، مجاهدت و مقاومت است . اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر مقدس امام زمان (عج) ، مقام ممعظم رهبری مدظله العالی و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار ، استمرار راه پرافتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون تر، از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۱۴
تعداد بازدید : ۲۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید