سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳

اخبار

بازنشستگان آبادانی گردهم آمدند / دکتر بحرینی از حضورشان تقدیر کرد

در گردهمایی 11 آذرماه امسال ، از ایثار و از خودگذشتگی های همکاران بازنشسته در طول سالهای مقاومت و دفاع مقدس با حضور دکتر بحرینی رییس و مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان،این گردهمایی با آیاتی چند از کلام ا... مجید وسرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و  دکتر نصراله بحرینی رییس این مرکز ابتدا با قدردانی از خدمات این بزرگواران گفت : تلاش ها و مجاهدت های شما فراموش شدنی نیست.

وی  از آنان خواست تصاویر و خاطرات خود را از شهدا و جانبازان که ما اطلاعات آنان را متاسفانه اکنون با توجه به خرابی های بعد از جنگ نداریم در اختیار این مرکز قراردهند، تا در نقاط مختلف  بیمارستان بتوانیم یادواره ای از آن عزیزان قرار دهیم تا یاد آنان گرامی داشته شود.

ایشان با اشاره به اینکه دو سالن ورزشی موجود در بهداشت درمان صنعت نفت آبادان بنام دو شهید گرانقدر نامگذاری شده افزود : این گردهمایی ها و مراسم ها بهانه ایی است برای تقدیر از زحمات و مجاهدت های شما عزیزان که امیدوارم ادامه دار باشد.

سپس چند تن از همکاران بازنشسته به بیان خاطرات و شرایط سخت کار در دوران جنگ پرداختند و اینکه در آن هنگام فقط کار بود و فکر دفاع، کسی از همکاران بفکر اضافه کاری یا حاشیه ها  نبود،گاهی بر حسب موقعیت آنموقع،  همکارانی که همسران شاغل داشتند در ترمینال همدیگر را می دیدند و حتی فرصت صحبت کردن با همدیگر را نداشتند و فرزندان خود را به دیگری می سپردند ، نه موبایل بود نه خط تلفن نه خبری از تلگرام بود و نه چیز دیگر.

گفتنی است در بین صحبت های همکاران بازنشسته  تقاضای تکریم و احترام از همکاران فعلی بسیار چشم گیر بود؛ همچنین  برخی از آنها تقاضای استخدام برای فرزندانشان را داشتند که دکتر بحرینی توضیحات لازم را داد و گفت : تلاش بر این خواهد بود که همکاران هنگام مراجعه به مراکز درمانی مورد تکریم قرار گیرند.

 در پایان جلسه  با اهدای شاخه های گل از آنان تقدیر شد و پذیرایی بعمل آمد وآنان در نماز جماعت ظهر وعصر شرکت کردند.

۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۳۸
تعداد بازدید : ۸۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید