سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰

اخبار

بازدید دکترقاسم طالع رییس بازرسی ستاد سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

در این بازدید کارگاه آموزشی تحت عنوان «ارتقا سلامت نظام اداری» نیز باحضور و مدرسی دکتر طالع رییس بازرسی ستاد سازمان در این مرکز برگزارشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان –   این کارگاه  آموزشی تحت عنوان ارتقا و سلامت نظام اداری برای کلیه مدیران، مسئولین اداری، مالی و درمانی برگزارشد و قرار است بمدت 3روز ادامه یابد.

دکترطالع در هنگام ارائه مطالب به سرفصل های  کشورهای سالم و ناسالم در زمینه اقتصادی، طبقات سالم وناسالم  اجتماعی وآمارهای بدست آمده جهانی و کشوری و غیره اشاره کرد و گفت که بنابر آمار جهانی از هر ۴ نفر یک نفر اقدام به دادن رشوه نموده است.

همچنین بنابر امار جهانی بیشترین آمار فساد(رشوه) در پلیس و سیستم قضایی و کمترین در تسهیلات( بانک ها) وجود داشته است؛ گروه های بهداشت در میانه این نمودار قرار دارد. بنابر آمار داخلی شهرداری در صدر این نمودار و بانک ها درانتهای آن قرار دارند .

 درادامه راهکارهایی در خصوص اینکه چه باید کرد، بر اساس مدل مبارزه با فساد اقتصادی/ اجتماعی  ارائه شد.

در راستای مبحث ارائه شده مدل بومی سنجش سلامت اداری ارائه شد، این مدل شامل گزینه هایی چون پاسخگویی،انضباط اداری، آموزش،شایسته سالاری،الگوی مصرف و بهره وری، قانون گرایی، شفافیت، توسعه سامانه های الکترونیکی، کنترل و نظارت، بود که توضیح مختصری درخصوص هر کدام داده شد.

دکترطالع4

دکترطالع2

 

 

 



    

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۰۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید