سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۳

اخبار

در اولین شورای فرهنگی و نماز امسال مطرح شد:

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان :انشاالله به میمنت این روزها بتوانیم در امر مسایل فرهنگی کارهای مثبتی انجام بدهیم

در اولین جلسه شورای فرهنگی و نماز در سالجاری دکتر بحرینی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد ماه شعبان و میلاد خجسته امامان (ع) گفت : هرکاری که در این رابطه انجام دهیم پیش خداوند ارج وقرب دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان – دکتر نصراله حسونی بحرینی  وباتوجه به جو فرهنگی حاکم بر جامعه و مشکلات موجوداظهار امیدواری کردند که با همدلی و برنامه ریزی وتلاش بیشتر بتوانیم گام های موثر و مثبتی در حل مشکلات فرهنگی برداریم. وی افزود: کسانی که مردم را از دین و اسلام جدا می کنند افرادی هستندکه هدفمند دارند کار می کنند و دودش به چشم اسلام و نظام مقدس ما می رود لذا ما نباید دین را با اعمال اشخاص مقایسه کنیم بلکه باید اشخاص را بادین مقایسه کنیم.بنابراین بر حسب وظیفه ما بایستی کارهای فرهنگی انجام دهیم علیرغم اینکه کار بسیار سخت است.اعمال وکردار ما نبایستی بر اساس ریاکاری باشد.

در این جلسه حجت الاسلام سید جابر موسوی نیز اظهار امیدواری کرد وگفت امیداست جلسات مدون داشته باشیم و بتوانیم برای کارکنان و خانواده های آنان برنامه های فرهنگی طرح ریزی و اجرا کنیم چه از نظر دینی و چه از نظر آموزش نمازشناسی.در پایان مقرر گردید که برنامه های ویژه نیمه شعبان پیشنهادشده تا در این ایام اجرا گردد.

شورای فرهنگی2
شورای فرهنگی1  

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۱۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید