این کارگاه آموزشی برای کارکنان ودر راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مراجعین برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی
بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان – این
کارگاه آموزشی با مدرسی دکتر آذرکیش برگزار شدو در آن سرفصل های مهارتهای برقراری ارتباط، طرز برخورد
صحیح با مراجعین و همراهان بیمار، همدلی با همراهان بیمار، پیامدهای فقدان مهارت
های ارتباطی، عوامل بازدارنده ارتباط، تسهیل کننده های ارتباط، کلیدهای برقراری
ارتباط، مهارت های کلامی و غیرکلامی، موانع گفتاری آموزش داده شد.