سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۰

اخبار

بازدید رییس بازرسی و کارشناسان سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

در بازدید از منطقه،وضعیت درمان غیرمستقیم و اجرای دستورالعمل جدیدسازمان بررسی شد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان –  دکتر امینی رییس بازرسی سازمان و آجیدیان کارشناس بازرسی و هیئت کارشناسان سازمان جهت بررسی وضعیت درمان غیرمستقیم و درآمدهای منتج از وضعیت بیمه ای و درمان های آزاد، از بهداشت ودرمان منطقه آبادان بازدید کردند. دکتر امینی در این بازدید ضمن شرکت در جلسات متعدد صبح و بعدازظهر، به دستورالعمل های جدید سازمان،لزوم اجرای آن و همچنین روند ثبت درآمدها و چگونگی محاسبه اقدامات و پروسیجرهای درمانی انجام شده در خارج از سازمان( درمان غیرمستقیم) پرداخت و از همکاران خواست که به اجرای صحیح و دقت در محاسبات اهتمام ورزند و با اجرای صحیح مفاد این دستورالعمل، منافع سازمان خود را حفظ نمایند.

  وی در جلسه سلامت اداری در بعدازظهر امروز، به لزوم ارتقاء رضایتمندی کارکنان اشاره کرد و گفت: به رضایتمندی کارکنان بایستی توجه ویژه شود. همچنین عنوان کرد که عدم توجه به خواسته های کارکنان زمینه ساز افسردگی،افت انگیزه کاری وکاهش عملکرد موثر پرسنل می شود و توجه به این امر ضروری می نماید.

رییس بازرسی سازمان در ادامه به محدودیت مدیران و امکانات موجود در سازمان و عدم برآورده شدن درخواست های همه کارکنان بویژه در بحث ارزشیابی و رنکینگ سالانه کارکنان اشاره کرد و گفت: منابع سازمانی برای مدیران محدود است و امکان جابجایی و تغییر عنوان از منظر مدیریت بایستی وجود داشته باشد و از اصول اصلی مدیریت و ساختار سازمانی است.

دکتر امینی به لزوم تکریم ارباب رجوع و کارکنان همزمان تاکید کرد. دکتر نصراله حسونی بحرینی در پاسخ، ضمن تاکید بر سخنان رییس بازرسی سازمان به انجام این امر، اظهار داشت که در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ، دریافت و بررسی شکایات همکاران مانند مراجعین صورت می گیرد و به آن پاسخ مقتضی داده می شود.

آجیدیان کارشناس بازرسی سازمان توضیحاتی در رابطه با نرم افزار سلامت اداری و چگونگی تکمیل و اجرای آن به اعضای حاضر در جلسه ارائه کرد.

بازرسی10
بازرسی 8
بازرسی7
بازرسی6
بازرسی3
بازرسی2
بازرسی1
بازرسی

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۰۷
تعداد بازدید : ۸۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید