سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۳

اخبار

تعامل بهداشت ودرمان صنعت نفت با دانشگاه علوم پزشکی آبادان

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان: با تعامل بیشتر می توانیم خدمات موثرتری به مردم شریف منطقه ارائه کنیم.

  دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بهمراه مدیران این مرکز با دکتر شکراله سلمانزاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان دیدار کردند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن خوشامدگویی، بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان را یکی از پایه های اصلی در ارائه خدمات بهداشتی - درمانی عنوان کرد و گفت : امید است که با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات با کیفیت به مردم شریف شهر ارائه کنیم.

وی افزود : خدمات بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، قابل تقدیر است بویژه در بحث درمان. اما آنچه اهمیت دارد کنترل بیماری های غیرواگیر است بیماری هایی مانند پرفشارخونی و دیابت است .

دکتر سلمانزاده ادامه داد : بدنبال اجرایی شدن طرح شهروند سالم در آبادان و همچنین اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون با همکاری بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان استفاده هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطر نشان کرد : تیم های بهداشتی- درمانی در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان یکی از بهترین و کاراترین تیم های سلامت در منطقه است.

دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن تقدیر از جلسه برگزار شده ،  گفت: برای ما باعث افتخار است که در کنار دانشگاه علوم پزشکی آبادان همگام فعالیت کنیم.

وی اظهار کرد : تلاش بهداشت ودرمان صنعت نفت، ارائه  خدمات یکسان است، تعامل بسیار پررنگ بوده و این بسیار پرارزش است و به نفع گیرندگان خدمت است.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  افزود : مشکلات بسیار بوده اما تاثیری در ارائه خدمات ما به مردم شریف آبادان نداشته است،ما مفتخریم که از دهه 80 شمسی با تشکیل تیم پزشکی خانواده در بهداشت ودرمان صنعت نفت، اقدام به پیشگیری و شناسایی بیماری های مزمن کرده ایم.

دکتر بحرینی ادامه داد: تیم منسجم پزشکی خانواده ما در این مدت توانسته لیست بیماری ها را در شاغلین و خانواده های آنها با غربالگری ، شناسایی و پیشگیری کند.

دکتر حمیدسلیمانی با ابراز خرسندی از تشکیل اینگونه جلسات هماهنگی، گفت: مراکز ما حدود 22000 نفر از جمعیت شهری آبادان را تحت پوشش دارد و کلیه بیماریهای مزمن را با پروتکل های متعددی که در دستور کار خود دارد در شاغلین و خانواده ها غربالگری کرده و مدیریت می کند.

 دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان امام خمینی ره  صنعت نفت آبادان نیز خواستار رفع اشکالات حقوقی موجود در قراردادهای فی ما بین،جهت ارائه خدمات متقابل در موارد ضروری شد.


علوم پزشکی5
علوم پزشکی4
علوم پزشکی3
علوم پزشکی2
علوم پزشکی1

۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید