سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۶

اخبار

برگزاری اولین شورای سلامت اداری دربهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

​یکی از ارکان پیشرفت امور در ادارات رعایت و عمل به قانون و مقررات است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- اولین کمیته سلامت و مبارزه با فساد اداری در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برگزار شد. این جلسات بر اساس دستورالعمل سلامت اداری صادره از ستاد سازمان و بدنبال یکدوره خودارزیابی تشکیل شد. در این جلسه دکتر نصراله حسونی بحرینی گفت: رفتارهایی که با برخی مراجعین می شود یا عدم اجرای وظایف اداری، پاسخگو نبودن در مقابل اداره، تمرد کردن همه مصادیقی از فساد در ادارات هستند. لذا برماست  تلاش کنیم که بنوعی از ارتکاب به این خطاها جلوگیری کنیم. دقت کنیم که همه چارچوب قوانین را رعایت کنند و همچنین خودمان نیز اجرا کننده قانون باشیم.

 

   محمد حیدری مقطوعی رییس خدمات پشتیبانی نیز در ادامه گفت: انجام صحیح هر کار در جهت اجرای قوانین، نشانگر سلامت اداری و جلوگیری از فساد است.

 

    محمدرضا اشرفی رییس امور کارکنان و عضو کمیته سلامت اداری با اشاره به اجرای قوانین و بخشنامه ها اظهار امیدواری کرد که تمام ارزشیابی ها و استخدام نیرویی که انجام می شود همه براساس قوانین باشند و نیروهایی که استخدام می شوند بر اساس شایستگی ها و دانش فنی باشند.

 

    علیرضا دورقی یکی دیگر از اعضای کمیته و رییس حراست هم تاکید بر شفاف سازی و نظارت بر همه زمینه ها را از اهم مسایل دانست و با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و کنترل خشم، خاطرنشان کرد که بیشترین تلاش ما باید بر تکریم ارباب رجوع استوار باشد.

   دکتر محمدرضا بستانی عضو دیگر کمیته و معاونت درمان ودارو پیشنهاد برگزاری جلسات را بطور مستمر و ماهانه را داد و گفت: هر واحد مسایل را ابتدا بررسی و سپس در جلسه مطرح کند.

   در پایان مصوب گردید که جلسات هر ماه برگزار گردد و خودارزیابی ها بطور 3 ماهه انجام گردد، همچنین همه اعضا دستورالعمل ارسالی از سازمان را کاملا مطالعه کرده و دو هفته در جلسه فوق العاده ای که برگزار می گردد، شرکت کرده و موضوعات لازم را بررسی نمایند.

شورا2

 

 

 

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۴
تعداد بازدید : ۷۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید