سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵

اخبار

درجلسه مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و صندوق بازنشستگی مطرح شد:

بررسی راههاي همکاری فی مابین، ارتقاء بهبود ارائه خدمات و تاکید بر تعامل بیشتر

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان دردیدار با مدیران صندوق بازنشستگی گفت: در جهت افزایش تعاملات بین بخشی و ارتقاء خدمات، ما علاقه مندیم که سطح همکاری ها و تبادل نظرات و تجارب، بین دو مرکز بیش از پیش گسترش یابد.

  به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- جلسه مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و صندوق های بازنشستگی در راستای افزایش تعاملات و تبادل نظر و انتقال تجربیات در این مرکز تشکیل شد.دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان حاضر در جلسه گفت:ما مفتخریم که به قشر زحمتکشی از همکاران ارائه خدمات می کنیم که عمر و گاها سلامتی خود را صرف پیشرفت صنعت نفت در کشور کرده اند. برای ارائه خدمات بهینه به این گروه از عزیزان، بین ما بایستی تعامل وجود داشته باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از مسایل مهم غربالگری بیماری ها در این گروه از خدمات گیرندگان ماست، که ما دسترسی کامل به آنان برای مراجعه جهت غربالگری از نظر بیماری های   مزمن نداریم. همچنین الزامی مانند شاغلین وجود ندارد که بتوانیم خانواده های بازنشسته را وادار کنیم بموقع جهت غربالگری و یا بطور مرتب به پزشک خانواده خود مراجعه کنند.مثلا اگر دیابت بیماری کنترل شده باشد به عوارض قطع عضو، نابینایی و سایر عوارض مبتلا نمی شود.اغلب انتظارات غیر معقول دارند، ناراحت و عصبانی هستند، و ما نمی توانیم با این رفتارها برخوردی داشته باشیم.

 

   دکتر نصراله حسونی بحرینی افزود: ما خود را خدمتگزار این مجموعه می بینیم، ما ارائه دهنده خدمت هستیم و زیرمجموعه شما گیرندگان خدمت.ما در تلاشیم در چارچوب مقررات و دستورالعمل های موجود، بهترین خدمات را ارائه دهیم. همکاری های متقابل ما نقشی بسزا و انکار ناپذیر را برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه روابط فی ما بین ایفا می کند.

   منصور یوسفی سرپرست صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در آبادان با قدردانی از برگزاری جلسات مشترک،اظهار داشت: ما هم از برخوردها و رفتارهای مراجعین به صندوق گله داریم.بعضا از مسایل خارج از صندوق ناراحت و عصبانی هستند، اما تفاوت مراجعین شما با ما، اینست که مراجعین شما اغلب به یک یا چند بیماری میتلا هستند که این تندخویی در رفتار را تشدید می کند. البته بایستی مهارتهای ارتباطی را رعایت کرد و آنها را یاد گرفت و بایستی بتوانیم رفتارهای غیر معقول را صبورانه مدیریت کرده و پاسخ دهیم.وی اضافه کرد: استراتژی ما در صندوق بازنشستگی آبادان، ایجاد ارتباط صحیح و قوی با مراجعین است، لذا ارتباط منسجمی صورت گرفته ،با روی خوش از آنان استقبال کرده و به آنان خدمات ارائه می کنیم و مواردی را هم که نمی توانیم به آنان توضیح می دهیم.

   رحیم دریس مسئول نسخ صندوق بازشستگی صنعت نفت آبادان نیز به پاره از موارد عنوان شده دارویی بازنشستگان یا هزینه های برخی موارد پاراکلینیکی اشاره کرد که رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت پاسخ های لازم را جهت روشن شدن اذهان همکاران بازنشسته ارائه کرد و گفت: ما موظف به تهیه دارو از 5شرکت معتبر و معین هستیم.

مریم مکتوفی کارشناس و نماینده صندوق بازنشستگی در بهداشت ودرمان، نیز با اشاره به لزوم هماهنگی بین بخشی به بیان پاره ای از مشکلات مراجعین بازنشسته به دفتر نمایندگی پرداخت . 

 

در پاسخ به اعلام نارضایتی بیماران بستری بازنشسته از کیفیت غذا، علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گفت: در پخت غذا در این مرکز از گوشت گرم گوسفندی، مرغ کشتار روز و ماهی تازه استفاده می گردد. بیماران یر اساس نوع بیماری رژیم غذایی دارند که این موضوع ممکن است باعث ناراحتی آنها باشد.

 

   دکتر حمید سلیمانی رییس سلامت خانواده و مشاور درمان ودارو بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گفت: اغلب همکاران بازنشسته داروهای متنوع و زیادی را استفاده می کنند بدون اینکه توجهی به تداخلات دارویی و اثرات خنثی کننده داروها نسبت به یکدیگر داشته باشند.استراتژی و برنامه ما در سلامت خانواده و درمانگاهها اینست که آموزش هایی به مراجعین بازنشسته در مراکز بهداشتی ودرمانی تحت پوشش خود شروع کنیم و آگاهی های لازم را به این عزیزان بدهیم.

 

   منصور یوسفی گفت: نیاز است که ضرغامی رییس صندوق بازنشستگی کشور به آبادان دعوت شود و از نزدیک با مسایل منطقه آشنا شود.

   همچنین در این جلسه مقرر شد که طی نامه سوالات خود را در مورد انواع خدمات دندانپزشکی هم مطرح کنند تا پاسخ لازم داده شود.

 

دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان صنعت نفت آبادان گفت: همکاران ما برای همکاری بیشتر با این عزیزان، حتی برای اعزام آنها نوبت پزشکان و مراکز درمانی در شهرستانهای دیگر را نیز انجام می دهند.

 

در پایان دکتر نصراله حسونی بحرینی گفت: در جهت افزایش تعاملات بین بخشی، ما علاقه مندیم که سطح همکاری ها و تبادل نظرات و تجارب، بین دو مرکز بیش از پیش گسترش یابد و همکاری های متقابل نقش مهمی در رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه ایفا می کند.


جلسه باصندوق5
جلسه باصندوق4
جلسه با صندوق3
جلسه با صندوق2

 

 
۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۵۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید