سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۰۶

اخبار

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان (پیمانکاری)در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی - جلسه پرسش و پاسخ با حضوررئیس خدمات پشتیبانی در محل سالن آموزش و پژوهش بیمارستان امام خمینی(ره) بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

  این جلسه با عنایت به مصوبه کمیته رضایتمندی بیمارستان و در راستای بررسی مسائل و مشکلات کاری کارکنان و همچنین فرهنگ سازی برای جلب مشارکت کارکنان برگزار گردید. در این جلسه همکاران مشکلات و سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم از طرف مسئولین مربوطه ارائه گردید.

در ابتدای جلسه پس از قرائت کلام الله مجید - منصور میرزایی رئیس خدمات پشتیبانی، پس از خوش آمدگویی گفت: برگزاری این جلسات میان کارکنان با هدف رفع ابهامات و پاسخ به سوالات آنان می باشد و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نباید در زمان تلاش برای احقاق حق نگرانی داشته باشد و ما حامی حقوق کارکنانمان هستیم. البته ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، اما اگر چنین موضوعاتی به ما منتقل شود، پیگیری می کنیم.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ کارکنان واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان سوالات مختلفی را در مورد پاداش های مالی، اعمال سوابق و سنوات بیمه، ضرورت نگاه متعادل و عادلانه به همه کارکنان(پیمانکاری)، اعمال سوابق کارکنان ایثارگر، برخی جزییات مربوط به ارتقای کارکنان، تبدیل وضعیت های عقب افتاده از سال های قبل، سختی کار و مرخصی و غیره مطرح کردند.

 

جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان 4
جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان 3
جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان 2

۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۰۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید