سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۵

اخبار

اولین نشست مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و مدیر عامل جدید شرکت پالایش نفت آبادان

در جلسه معارفه بر لزوم هماهنگی و همکاری های بیش از پیش تاکیدشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - اولین جلسه مدیران ارشد بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و مدیر عامل جدیدشرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.در این جلسه که بعنوان معارفه و ارائه گزارش عملکرد و وضعیت موجود در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، راههای همکاری و تبادل امکانات، حمایت های مورد انتظار به ایشان ارائه شد. در این جلسه دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مهندس علیرضا امین، برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت روز افزون نمود.وی به وضعیت ساخت بیمارستان جدید،نیازهای حیاتی بیمارستان در موارد بحران و برخی مشکلات و همچنین کلیاتی از اقدامات و فعالیت های انجام شده اشاره کرد. سایر معاونین نیز بطور خلاصه گزارشاتی ارائه کردند. دکتر سید محمد مجتهدزاده بابیان وضعیت سلامت کارکنان باتوجه به معاینات دوره ای انجام شده، گفت: میزان شیوع چربی خون در آبادان در دنیا اول است،هوای گرم، فعالیت ناکافی،رژیم غذایی نامناسب، محدودیت در استفاده از اماکن ورزشی از علل اصلی این مشکل است.دکتر محمدرضا بستانی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در معاونت درمان و دارو و اقدامات انجام شده توسط ستاد سازمان برای جلوگیری از بروز کمبود دارو و سایر تجهیزات پزشکی در زمان تحریم ارائه کرد.

گزارشی کلی از وضعیت بیماریهای مزمن در منطقه و در کارکنان به ایشان ارائه گردید.مهندس علیرضاامین به محدودیت های شغلی،وضعیت نیروهای عملیاتی و غیرعملیاتی، گفت: سلامت کارکنان و ارتقا سطح آن برای ما حائز اهمیت است و تاکید کرد بنده معتقدم که ما نسبت به همکاران خود در حوزه سلامت متعهد هستیم و این مهم با کمک به بهداری ها محقق می شود.دکترحمیدسلیمانی گزارشی از وضعیت غربالگری بیماریهای مزمن و آمارهای شیوع و بروز آنها در جمعیت تحت پوشش ارائه کرد.نسرین کهن رییس بیمارستان امام خمینی صنعت نفت آبادان نیز ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از وضعیت بیمارستان، ضریب اشغال تختها و مشکلات ناشی از نبود سی تی اسکن و ام آر آی در مرکز و نارضایتی ایجاد شده ناشی از آن به حاضرین ارائه کرد.

علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان هم با عرض تبریک و خیرمقدم به مهندس امین،برای وی آرزوی موفقیت های بیشتر کرد و خواستار رفع مشکلات موجود در واگذاری منازل شرکتی به همکاران و ایجاد امکان استفاده کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بعنوان گروهی از کارکنان زیر مجموعه وزارت نفت، ازباشگاهها و خدمات رفاهی ورزشی شد. 

در پایان مهندس علیرضا امین، با خشنودی از ملاقات انجام شده،به بیان رزومه ای از مسئولیت ها و فعالیت های قبلی خود در سایر مراکز عملیاتی پرداخت و اظهار امیدواری کرد که همکاری های متقابل تداوم یافته و روز بروز روابط موجود تحکیم بیشتری یابد. مدیر عامل جدید شرکت پالایش نفت آبادان گفت: انشاالله با همکاری های نزدیک و تلاش مضاعف بتوانیم بر مشکلات و چالش های موجود غلبه کنیم.

3
2
1

۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۴۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید