سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

اخبار

بازدید رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان از واحدهای مختلف بیمارستان امام خمینی ره

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و سایر مدیران در این دیدار از تلاش ها و زحمات همکاران بویژه در مواجهه و کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان -  دکتر نصراله حسونی بحرینی بهمراه سایر مدیران مرکز از تمامی واحدهای درمانی و پاراکلینیکی بیمارستان امام خمینی ره بازدید کرد و از اقدامات و تمامی تلاش های انجام شده توسط کارکنان این مجموعه جهت مقابله و کنترل بیماری کرونا در منطقه و در جمعیت تحت پوشش، قدردانی کرد. وی گفت: این وظیفه انسانی، حرفه ای و وجدانی همه ماست که همه هم و غم خود را بر این موضوع فوکوس کرده و تا مهار اپیدمی به تلاش های خود ادامه دهیم. رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان همچنین بهمراه سایر مدیران مرکز در هنگام بازدید از بخش اورژانس بیماریهای تنفسی و کرونا، در طرح غربالگری کنترل تب نیز شرکت کرده و پایش شدند.

دکتر نصراله حسونی بحرینی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای همه عزیزان خدمات رسان در امر بهداشت ودرمان بویژه نیروهای خط مقدم مبارزه بر علیه بیماری یعنی پزشکان و پرستاران، اظهار امیدواری کرد که تلاش های جامعه جهانی بزودی به ثمر بنشیند و این بیماری کنترل و درنهایت ریشه کن گردد.
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
بازدید

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
تعداد بازدید : ۷۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید