سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۹

اخبار

برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پالایش نفت آبادان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی - نشست مشترک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  - نشست مشترک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار گردید.

در این نشست مهندس دائم الذکر مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: اراده ما در جهت رفع مشکلات و موانع ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی بالاست و در این راستا در سدد برداشتن گام های اساسی هستیم.

وی در ادامه افزود: ارائه طرح ها و برنامه های مناسب در رفع مشکلات و رضایتمندی حداکثری کارکنان شرکت های نفتی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مرکز آبادان در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر حسونی بحرینی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این نشست گفت: از همراهی و همکاری مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان صمیمانه تشکر میکنیم و امیدواریم با حمایت های موثر و با برنامه ریزی مناسب در رفع مشکلات و موانع گامهای اساسی برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان - در این نشست مشترک مشکلات اعزام مراجعین، تهیه دارو و کمبود پزشکان فوق تخصص و ... مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه مشترک مدیرعامل پالایشگاه آبادان 4
جلسه مشترک مدیرعامل پالایشگاه آبادان 3
جلسه مشترک مدیرعامل پالایشگاه آبادان 2
جلسه مشترک مدیرعامل پالایشگاه آبادان 1

 

 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید