سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶

اخبار

برگزاری جلسه مدیران عامل سازمان بامدیران مناطق مختلف سازمان ازطریق ویدیوکنفرانس

این جلسه که بطورمعمول در محل ستاد سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت بصورت حضوری برگزار می شد، بعلت وجود کووید19 بصورت آنلاین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - جلسه مدیران مناطق 14گانه سازمان با مدیر عامل سازمان دکتر سمیع برای بررسی مسایل گوناگون بویژه وضعیت موجود کنترل بیماری کرونا در سطح سازمان و سایر موضوعات مهم بعلت رعایت فاصله اجتماعی به صورت آنلاین از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد. در این جلسه اقدامات انجام شده، در این همه گیری در تمامی مناطق، مورد بررسی قرار گرفت و مدیران مناطق در این جلسه بصورت رو در رو مسایل موجود در منطقه خود را مطرح نموده و راهکارهای لازم بیان شد.مسئله حضور همکاران در مناطق کاری خود، موقعیت کنونی نیروهای پرکیس که بیشترین تعداد پزشکان عمومی و متخصص و نیروهای پیراپزشک را تشکیل می دهند و تبدیل وضعیت آنها به پیمانکاری بررسی شد. دکتر سمیع مدیرعامل سازمان در این جلسه مجددا بر لزوم حفظ تداوم تلاش برای مهار و ریشه کنی بیماری کووید19 و رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در کلیه مناطق سازمان و توجه به اجرای دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت تاکید کرد.

  دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در پایان این جلسه آنلاین اضافه کرد که ثبت اطلاعات کارکنان و خانواده های تحت پوشش  کماکان بطور دقیق بویژه در مناطق عملیاتی صنعتی پیگیری و ادامه یابد. 
  وی افزود: روند محاسبه خدمات ارائه شده در سازمان به شرکتهای تحت پوشش با توجه به نوع و ارزش خدمت ارائه شده محاسبه و هزینه ها از شرکت های خدمات گیرنده دریافت می شود و قانون سرانه ها منبعد در محاسبات خدمات ارائه شده، مبدا محاسبه نخواهد بود.
دکتر نصراله حسونی بحرینی ادامه داد در پایان  روسای مناطق بصورت آنلاین مسایل و مشکلات منطقه خود را مطرح  کرده و پاسخ های لازم را از  دکتر سمیع مدیر عامل سازمان و سایر مدیران ستادی دریافت کردند.در این جلسه همه معاونین مرکز نیز شرکت داشتند.

4
3
1
ویدیوکنفرانس

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۷۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید