سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۹

اخبار

بازدیدمعاون درمان وزیربهداشت،درمان وآموزش پزشکی از بیمارستان نفت آبادان

بدنبال افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در منطقه، وی از روند مراقبت از بیماران بستری در بیمارستان نفت آبادان بازدید و از اقدامات انجام شده در بهداشت و درمان صنعت نفت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - ظهر امروز چهارشنبه 28 خرداد ماه جاری دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی باتفاق هیئت همراه و دکتر سلمانزاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بخش های مختلف بیماران بستری کرونایی و همچنین اورژانس شماره2 بیمارستان که به همین بیماران اختصاص دارد، بازدید کرد. وی ضمن گفتگو با پرستاران شاغل در بخش ها، روند ارائه خدمات و اقدامات صورت گرفته در مرکز را مورد بررسی قرار داد. در این دیدار دکتر نصراله حسونی بحرینی به وی و هیئت همراه، همه مسایل و اقدامات و تلاش های کارکنان این مرکز را از ابتدای شروع همه گیری بیماری تا امروز شرح داد. در این بازدید رییس خدمات پشتیبانی، رییس روابط عمومی ،رییس حراست و مسئول پرستاری بیمارستان حضور داشتند. در حال حاضر 42بیماردر بخش های مختلف این مرکز بستری هستند.

درپایان دیدار دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت از خدمات ارائه شده به بیماران و تلاش های مدیریت و کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان تقدیر کرد.

18
14
13
10
7
6
3
2
1

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۷
تعداد بازدید : ۷۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید