سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۶

اخبار

رییس بیمارستان امام خمینی ره آبادان : ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صنعت نفت آبادان

دکتر کهن : در طی 5 ماهه اخیر 7233 نفر بیمار مشکوک به کووید 19 مراجعه داشتند که از میان آنان تعداد 610 نفر آنان طی این مدت در بخش های داخلی 1 و داخلی 2(کووید) و همچنین بخش ICU، بستری شده و خدمات درمانی و مراقبتی لازم را دریافت کرده اند.
دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان نفت آبادان با اشاره به شیوع  بیماری کووید 19 در منطقه، گفت:در  5ماه اخیر امسال ،در حدود 10172 بیمار در بخش های مختلف درمانی و اورژانس های 1 و 2 بیمارستان امام خمینی ره بستری  شدند که از این تعداد  7233 نفر بیماران مشکوک به بیماری کووید 19 بودند.

وی افزود :  از آن میان تعداد 610 نفر طی این مدت در بخش های داخلی 1 و داخلی 2(کووید) و همچنین بخش ICU، بستری شده و خدمات درمانی و مراقبتی لازم را دریافت کردند.

رییس بیمارستان نفت آبادان تصریح کرد:  در طی مدت شیوع بیماری تنها بخش فعال ، بخش زنان بیمارستان نفت بود که طی این مدت 238 بیمار را پذیرش کرده،  161 مورد زایمان طبیعی و 41 مورد سزارین ، همین عملکرد شاخص زایمان های طبیعی را 2.5 برابر کرد و لذا این شاخص بهداشتی رشد قابل توجهی داشته است.

دکتر کهن ادامه داد : در آزمایشگاه های اورژانس و مرکزی بیش از 11000 نفر پذیرش شدند که بیش از 300 هزار تست آزمایشگاهی و CRP برای مراجعین انجام شده است.

وی اظهار داشت : در واحد توانبخشی بیمارستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های سازمان، به 1100 نفر خدمات رسانی شده،  در واحد اتاق عمل نیز عمل های جراحی اورژانس و ضروری انجام گرفته که 2 بیمار کرونایی هم نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

دکتر کهن از جذب یک نیروی متخصص رادیولوژیست و یک متخصص و جراح چشم، برای افزایش رضایتمندی مراجعین خبر داد و گفت :  با جذب این دو نیروی متخصص بویژه در بخش رادیولوژی عملکرد این واحد در ارائه خدمات به بیماران بهبود یافته است.

رییس بیمارستان نفت آبادان با اشاره به نقش خطیر گروه پرستاری و پزشکی گفت: بیشترین فشارهای کاری و روانی را در طی این مدت همکاران پرستار و پزشک تحمل کرده و مهمترین بخش خدمات ما را به بیماران ارائه کردند،  آنها فداکارانه و جهادگرانه در مواجهه و مبارزه با این بیماری مهلک، ایستادگی کرده و بهترین خدمات خود را برای بهبود حال بیماران از نیازمندی های فیزیولوژیک گرفته تا نجات جان آنان ارائه کرده اند.

وی خاطر نشان کرد : ما توانستیم تعدادی نیروی پرستاری 89 روزه جذب کنیم که در اینجا لازم می دانم مراتب سپاس خود را از تمام مسئولین ستاد سازمان که شبانه روز در کنار ما بودند و ما را در تامین و تهیه بموقع نیازهای تجهیزاتی یاری کردند، ابراز نمایم ، امید است با تامین و نصب دستگاه  CT SCAN این مشکل نیز حل شده و رضایت خاطر خدمات گیرندگان ما بیش از پیش تامین گردد.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۷۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید