سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۶
 

اخبار

ارائه خدمات در بخش بازسازی شده رادیولوژی اورژانس بیمارستان نفت آبادان

بخش رادیولوژی بیمارستان نفت آبادان بدنبال بازسازی اساسی و استاندارد در حال حاضر بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به خانواده شریف نفت می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ، دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس  این مجموعه در ابتدا از قسمت های مختلف بخش های رادیولوژی مرکزی بازدید کرد و سپس با حضور در رادیولوژی اورژانس بیمارستان نفت آبادان، پس از بازسازی و شروع فعالیت ، از نزدیک روند بازسازی و اقدامات صورت گرفته در این دو بخش را مورد بررسی قرار داد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  تصریح کرد : در حال حاضر واحد رادیولوژی اورژانس بصورت  24 ساعته آماده ارائه خدمت به خانواده شریف نفت می باشد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: در تعمیرات اساسی رادیولوژی اورژانس که مدت 3 ماه بطول انجامید، با تلاش ها و فداکاری های همکاران در خدمات عمومی و تعمیرات پالایشگاه، مشکلات موجود در ساختمان و بنای قدیمی که هر لحظه می توانست خطرآفرین باشد، رفع  و بازسازی کامل صورت گرفت.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه  در این عملیات پس از تعمیر اساسی تاریکخانه، دیوار  سرب کوبی و استاندارد شد ، افزود :  موزاییک های کف و دیوار بطور کلی تعویض و سقف نیز تماما تایل بندی شد.

دکتر بحرینی اظهار داشت :  تعمیرات اساسی در سایر قسمت هایی مانند اتاق کنترل، رختکن بیماران، سالن عکسبرداری و اتاق استراحت انجام و زیباسازی نیز صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد : این بازسازی علاوه بر بهبود محیط  برای مراجعین و همکاران، به ارتقاء سطح رضایتمندی مراجعین و همکاران نیز کمک شایانی کرده است.

7

5

4
3
2
1
 

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۶۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید