سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۰

اخبار

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان مدیر نمونه در مبارزه با کرونا

در گرامیداشت روز پزشک، دانشکده علوم پزشکی آبادان از رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بعنوان مدیر نمونه در خط اول مبارزه با بیماری کووید-19 تقدیر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان- در گرامیداشت روز پزشک از دکتر نصراله حسونی بحرینی به عنوان مدیر نمونه در مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا تقدیر شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاقانی نماینده آیت الله سیستانی در منطقه، دکتر شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دکتر سید مهدی موسوی مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار گردیداز نقش موثر و تلاش های مدیریتی دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در مواجهه، کنترل و مقابله با بیماری کووید-19 با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

در این مراسم دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: مجاهدت ها و فداکاری های همه پزشکان در چند ماه اخیر در مقابله با بیماری همه گیر کرونا و مراقبت از بیماران ستودنی است و با هیچ کلامی قابل توصیف نیست. جامعه درمانی کشور در شرایطی به مراقبت فداکارانه از بیماران پرداختند که گاهی حتی خانواده های آنان از این کار واهمه داشتند. همین جا یاد شهدای جامعه پزشکی در این مبارزه را گرامی میدارم. در این جا لازم میدانم از زحمات و تلاش های همه ی همکارانم که در خط مقدم عرصه سلامت و مبارزه با این بیماری در کنارم بودند، قدردانی نمایم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر ضمن قدردانی از 80 تن پزشکان شاغل در منطقه، از خدمات دکتر حاتم فرحانی مجد پزشک شاغل در بخش اورژانس بیماری های تنفسی و کرونا بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان نیز، تقدیر شد.

لوح مدیریت نمونه

روزپزشک99

۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۶۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید