سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۹

اخبار

برگزاری شورای مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بر استفاده کارکنان از وسایل حفاظت فردی در محیط کار و حفظ آمادگی برای موج جدید بیماری کرونا همزمان با آنفلوانزای فصلی، تاکید کرد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- شورای معاونین بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی برگزار شد. رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بر استفاده کلیه کارکنان از ماسک و وسایل حفاظت فردی در محیط کار، و حفظ آمادگی برای موج احتمالی جدید بیماری کرونا که با آنفلوانزای فصلی، همزمان خواهد بود، تاکید کرد. وی گفت: همه کارکنان ملزم به استفاده از وسایل حفاظت شخصی مناسب در محیط کار بوده و مسئول حفظ سلامت خود و سایرین هستند. 

دکتر محمدرضابستانی معاونت درمان ودارو، گزارشی از وضعیت وسایل حفاظت فردی، داروها و تجهیزات پزشکی مصرفی به جلسه ارائه کرد.

 دکتر سیدمحمد مجتهدزاده رییس طب صنعتی و HSE با ارائه گزارش از وضعیت انجام معاینات دوره ای گفت:طی چند ماه گذشته 1241نفر معاینات بازگشت بکار در کارکنان عملیاتی، 698 نفر در کارکنان قراردادی و پیمانکاری و 94 نفر هم در کارکنان بهداشت ودرمان داشتیم. 136 مورد معاینات دوره ای برای کارکنان مرکز انجام شده است و آخرین مهلت انجام معاینات دوره ای برای کارکنان بهداری 31 شهریور است. دو دستگاه یونیت دندانپزشکی نیز توسط شرکت پالایش خریداری و در طب صنعتی نصب شده و در حال بهره برداری است. 

 محمدرضا اشرفی جانشین معاونت پشتیبانی گفت:دستگاه جدید امحاء وارد مرکز شده و آماده نصب است.حضور و غیاب کارکنان که با شروع کرونا از طریق مسئولین واحدها اعلام می شد از این پس با نصب دستگاههای جدید حضور و غیاب به وسیله دستگاههای چشمی انجام خواهد شد.وی به مشکلات مربوط به آسانسورها و آمبولانس نیز اشاره کرد.

رییس درمانگاهها با اشاره به ادامه بیماری کرونا و الزام انجام معاینات غربالگری خانواده ها گفت: برای نظارت کامل بر غربالگری جمعیت تحت پوشش درمانگاه مرکزی لازم است که مکان جدیدی برای درمانگاه مرکزی تعیین شود تا بتوانیم منسجم تر غربالگری و معاینات بیمارهای مزمن این خانواده ها را پوشش دهیم. مصوب شد که 3 مکان مناسب پیشنهاد شده بازرسی و در جلسه مستقل دیگری راهکارها بررسی گردد.

جلسه

1

۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۱۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید