سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۳

اخبار

آغاز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

برای اولین بار نمایشگاه در این مرکز یادواره شهدای بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان-  همزمان با سایر نقاط کشور در این مرکز نیز امروز 31شهریور ماه جاری بمناسبت هفته دفاع مقدس، مراسمی برگزار شد. به این مناسبت، برای اولین بار به همت روابط عمومی و پایگاه بسیج، نمایشگاه یادواره همکاران شهید بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برپا شده است. امروز همچنین امام جماعت، فرمانده بسیج، رییس روابط عمومی، مسئول مددکاری و یکی از کارکنان بسیجی به نمایندگی از سایر اعضای پایگاه بسیج مرکز با دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس و دکتر محمدرضا بستانی معاونت درمان و دارو بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، بعنوان رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند. در این دیدار دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن تبریک به این مناسبت، با بیان اینکه افتخار می کنم که زمانی لباس بسیجی بر تن داشته و در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت داشتم به بیان خاطرات در دفاع مقدس پرداخت. وی گفت در این شرایط حساس که دشمن عزم را جزم کرده که به ما ضربه بزند- برماست که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هشیاری خود را حفظ کنیم تا آسیبی به این انقلاب و کشور نرسد.

دکتر محمدرضا بستانی که خود از جانبازان و زرمندگان دفاع مقدس بود، نیز ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به جانفشانی های رزمندگان دلیر اسلام در 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود، از نخل های ایستاده آبادان و دلاوری های سربازان رشید اسلام در جنگ تحمیلی سخن گفت.

سید جابر موسوی امام جماعت بیمارستان گفت: بزرگداشت این ایام بایستی پررنگ تر شود و در برنامه های مختلف برای کسانی که در آن موقع حضور نداشتند، این خاطرات و از خودگذشتگی ها، را به عنوان گنجینه ای گرانبها، نسل اندر نسل انتقال دهیم.

در پایان این دیدار یادگار نوشته ای که به رسم یادبود برای ثبت دلنوشته های همکاران و مراجعین در مورد شهدا تهیه شده بود که به نام سیدالشهدا امام حسین  ع نیز مزین شده بود،جهت امضا و ثبت نظرات به مدیران مرکز داده شد تا پس از تکمیل قاب گرفته شده و بعنوان سندی به یادگار نگهداری شود. 

8

5
4
2
1
دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۲۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید