سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۵

اخبار

تقدیر دانشکده علوم پزشکی از عملکردبیمارستان نفت آبادان درمقابله با کرونا

تیم معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اهداء لوح تقدیر از عملکرد پرسنل بهداشتی درمانی بیمارستان نفت آبادان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان _ دکتر هوشان شریعتی معاونت درمان علوم پزشکی آبادان و هیأت همراه با حضور در دفتر ریاست بیمارستان نفت آبادان از تلاش ها و فداکاری های پزشکان و پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در مدیریت همه گیری بیماری کرونا با اهدا لوح تقدیر، قدردانی کرد. بیمارستان نفت آبادان بعنوان یکی از بیمارستان های معین همگام با سایر بیمارستان های منطقه، در کنترل و مبارزه با بیماری کووید 19 نقش بسزایی ایفا کردند. دکتر هوشان شریعتی با اشاره به همسو بودن تلاش های همه ی کارکنان بهداشتی و درمانی در سطح کشور برای ارتقاء سطح سلامت جامعه، نقش  و عملکرد مؤثر کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت را از عملکرد بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادن مستثنی ندانست و اظهار امیدواری کرد که در این شرایط حساس که موج دیگری از همه گیری کرونا آغاز شده است همچون گذشته این همراهی، همسویی و همدلی ادامه داشته باشد.

در این مراسم که دکتر نصراله حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و دکتر کتایون غلام ابوالفضل معاونت بیمارستان حضور داشتند، از خدمات ارزنده دکتر داریوش مکرمیان متخصص داخلی و دکتر حاتم فرحانی مجد رئیس بخش اورژانس کرونا بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان که در راه مبارزه با بیماری کووید19 ، خود نیز به این بیماری مبتلا شده بودند، تقدیر شد.

دکتر نصراله حسونی بحرینی در پایان با تشکر از این عمل شایسته دانشکده علوم پزشکی در ایجاد صفی هماهنگ و یکدل در کادر بهداشتی درمانی شهرستان، بر این مهم تأکید و اظهار امیدواری کرد که همکاری های فی مابین در کلیه ی سطوح مستحکم تر از قبل ادامه یابد.

43-1
37-1
33-1
28-1
25-1
21-1
15-1
8-1
7

۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۲,۶۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید