سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۸

اخبار

دیدار مسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با خانواده معظم شهدا

در گرامیداشت سالروز عملیات شکست حصر آبادان، مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با خانواده یکی از شهدای عزیز این عملیات دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - دکتر نصراله حسونی بحرینی ، دکتر محمدرضا بستانی، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جابر موسوی امام جماعت مرکز،رییس روابط عمومی، مسئول مددکاری و یکی از کارکنان بسیجی پایگاه بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، با خانواده معظم شهید نعمت اله باقرنژاد از شهدای عملیات ثامن الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، دیدار کردند. رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: شهدا مردانی بی ادعا بودند که خالصانه در راه اعتقادات خود و دفاع از آرمانهای انقلاب و میهن اسلامی جان خود را فداکارانه در طبق اخلاص نهادند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بویژه این شهید بزرگوار متولد آبادان که در راه آزاد سازی این خطه در روز 5 مهر 1360 به درجه رفیع شهادت نایل شد، گفت: ما باید یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و نگذاریم به فراموشی سپرده شوند.

در این دیدار خواهر شهید با ابراز خشنودی از اینکه در این روز - سالروز شهادت وی-  یاد برادر شهیدشان گرامی داشته شد، گفت: برادر شهیدم همواره وضو داشت، و تمام وقت خود را برای تکثیر اطلاعیه های امام راحل صرف می کرد و همیشه در سپاه می ماند و می گفت: گوش بفرمان امام هستم و تنها آرزویم دیدن ایشان و شهادت است. در پایان عکس ها و وصیت نامه آن شهید گرانقدر را که هنگام شهادت 19 سال بیشتر نداشت، به حاضرین نشان داد. شهید نعمت اله باقرنژاد در فیاضیه( شرق کارون) برای آزادسازی زادگاهش با دشمن جنگید و در این راه هم به آرزوی خود که همانا شهادت بود، رسید. "یادش گرامی و راهش پررهرو باد"

5
4
3
2

۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۴۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید