سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۳

اخبار

بزرگداشت هفته سلامت بانوان در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان

با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان، بزرگداشت این مناسبت امسال برای کارکنان رسته های بهداشتی درمانی که در شرایط سخت کاری و روانی بسر می برند، متفاوت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- امسال هفته سلامت بانوان در شرایط بحران کرونا برگزار گردید و با توجه به اینکه درصد بالایی از کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را زنان تشکیل می دهند، سعی بر آن شد که این هفته را بنحوی شایسته ارج نهاده و گرامی داشته شود.هفته سلامت زنان مناسبتی برای تقدیر از زحمات شبانه روزی این زنان است که در نقش مادر، همسر در کانون خانواده و در نقش فعال اجتماعی در جامعه نقش پیشگامان سلامت را با عزمی راسخ و قلبی مملو از عشق و مهربانی و اراده ای آهنین برای شکست این ویروس و پیشگیری از کووید 19 عهده دار هستند. پس شایسته است که سلامتی و حقوق زنان برای رفاه حال خودشان ارتقا بخشیده و ازآنان حفاظت شود تا بتوانند به عنوان یک محور اصلی، پیشرفت و محافظت از سلامت دیگران را انجام دهند.

اقداماتی که در این مرکز که با تلاشهای کارکنان بهداشت خانواده انجام شد شامل تهیه بنر روزشمار و معرفی مناسبت های هر روز هفته سلامت، تهیه پکیج آموزشی محتوی کتابچه های آموزشی با عناوین پوکی استخوان، دیابت،چاقی، تغذیه سالم و راههای پیشگیری از کرونا همراه با یک ماسک به بانوان مراجعه کننده به واحدهای مامایی و واکسناسیون داده شد. تهیه و پخش کلیپ های آموزشی در خصوص مراقبت مادران باردار در کرونا، پوکی استخوان، چاقی و اثرات مخرب آن در کرونا، تهیه کلیپ های انیمیشن آموزشی در رابطه با روزشمار این هفته، بارگزاری مطالب آموزشی و فیلم ها و عکس های مرتبط با موضوعات این هفته در گروه های مجازی برای جمعیت تحت پوشش، واکسیناسیون کلیه مادران باردار تحت پوشش بر علیه آنفلوانزا.

2
1

۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۲۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید