سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

خدمات درمانی ارائه شده به بیماران مشکوک به کرونا درسه ماه گذشته در بیمارستان نفت آبادان

رییس بیمارستان نفت آبادان از ارائه انواع خدمات درمانی به قریب به5000 نفر از جمعیت تحت پوشش و بومی شهرستان مشکوک به کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان نفت آبادان در گفتگو با روابط عمومی گفت: در 3 ماه گذشته که بیماری کرونا مجددا شیوع قابل ملاحظه ای در منطقه پیدا کرد، تعداد 4850 بیمار به اورژانس بیماری های تنفسی ما مراجعه کردند که از این تعداد 590 نفر غیرشرکتی و بومی بوده اند. در این بین، تعداد 217 بیمار شرکتی و 75 بیمار غیرشرکتی در بخش کووید، بستری شدند و مراقبت های ویژه دریافت کردند، در این مدت همکاران کادر پرستاری و پزشکی ما نهایت تلاش خود را برای نجات و بهبود این بیماران انجام دادند، که قابل تقدیر است. 30 مورد اعزام به بیمارستان طالقانی نیز داشتیم. در همین زمان در بخش اورژانس تنفسی بیمارستان نفت، تعداد 338 بیمار شرکتی و 43 بیمار غیرشرکتی مشکوک به بیماری کرونا، تحت نظر قرار گرفتند و اقدامات تشخیصی و معاینات لازم برای آنها انجام شد. وی افزود: ارائه خدمات درمانی به جمعیت بومی و غیر شرکتی در جهت انجام مسئولیت اجتماعی بهداشت ودرمان صنعت نفت صورت گرفته است.

رییس بیمارستان نفت آبادان در ادامه اظهار داشت: با توجه به موقعیت بیمارستان نفت و تصمیم گیری انجام شده در شورای سلامت شهرستان، بیماران جراحی اورژانس و همچنین موارد زایمانی نیز در این مرکز پذیرفته شدند، که بر این اساس 518 مورد عمل جراحی( کیس های مختلف ) و تعداد 98 زایمان طبیعی و 45 سزارین در این مرکز انجام شده است.

دکتر نسرین کهن همچنین به تعداد 9 مورد مادر بارداری که مبتلا به کرونا بودند و در این مرکز زایمان کردند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه این مادران و نوزادانشان با حال عمومی خوب مرخص شدند.

رییس بیمارستان

۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۹۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید