سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۴۶

اخبار

گرامیداشت روزجهانی معلولین دربهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

مددکار اجتماعی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گفت این روز، روز تکریم از کسانی است که معلولیت، در استواری آنان در مقابله با مشکلات خللی ایجاد نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان- بمناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین- فرمانده بسیج، رییس روابط عمومی و مسئول مددکاری بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، از خانواده همکار با داشتن دو فرزند معلول بازدید کرده و از آنان دلجویی بعمل آوردند.

سید مسعود سیاح پور فرمانده بسیج پایگاه مرکز گفت: معلولیت هیچگاه محدودیت و محرومیت، از ادامه زندگی اجتماعی نیست بلکه می توان از آن بعنوان عامل شکوفایی استعدادها و توانایی های بالقوه یاد کرد.

در این دیدار زینب میرزایی دوستان مسئول مددکاری مرکز با اشاره به علت ها و منشا نامگذاری این روز، گفت:  این روز، روز تکریم از کسانی است که علیرغم داشتن محدودیت، با تکیه بر ایمان به خدا و اراده ای راسخ و استوار، سرافرازانه با تلاش و جدیت، در عرصه های گوناگون اجتماع، ایفای نقش می کنند.

  ارتقا سطح توانمندی افراد دارای معلولیت، شناسایی افراد با مهارت بالا، افزایش مشارکت اجتماعی و اعتماد بنفس، آگاه سازی جامعه در خصوص توانمندی افراد با نیاز ویژه از جمله اهداف نامگذاری این روز است.

1

۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۷۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید