سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۲۱
 

اخبار

تجلیل مدیرعامل پالایشگاه آبادان از کادر درمان و پرستاران بهداشت ودرمان صنعت نفت

بمناسبت میلاد خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیر عامل پالایشگاه آبادان از کادر درمان و پرستاران بیمارستان نفت آبادان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- بمناسبت ولادت با سعادت اسوه صبر و بردباری حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار مراسم جشنی به دستور مهندس علیرضا امین مدیر عامل پالایشگاه آبادان در فضای سبز بیمارستان نفت آبادان برگزار شد. 

 در این مراسم که هماهنگی برگزاری آن بعهده روابط عمومی پالایشگاه و بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بود، مهندس علیرضا امین و تنی چند از مدیران پالایشگاه، دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان نفت، علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی و سایر مدیران مرکز، در جشن حضور یافتند.

مراسم امروز با آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود مقدس ملی آغاز گردید. در ابتدا دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن خوشامدگویی، از مدیر عامل پالایشگاه آبادان در امر پشتیبانی های بیدریغ ایشان از مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت و حمایتهای وی بویژه در امر مقابله با بیماری کووید19 تقدیر کرد. همچنین از فداکاری های پرستاران بیمارستان در همه گیری بیماری قدردانی کرد.

سپس مهندس علیرضا امین مدیر عامل پالایشگاه آبادان، خطاب به پرستاران حاضر در جشن گفت: تلاش ها و فداکاری های شما در طی این مدت باعث شد که پالایشگاه آبادان که یکی از مهمترین واحدهای تولیدی صنعتی نفت در کشور است، با کمترین آمار تلفات جانی در همه گیری کرونا در کشور باشد وهمکاران ما به کار خود ادامه بدهند تا چرخ صنعت به چرخش خود ادامه دهد. رضایت بالای همکاران ما در پالایشگاه حکایت از این زحمات بی شائبه و ایثار شما دارد. اینجانب از خدمات ارزنده و جانفشانی های شما تقدیر می نمایم.

گروه سرود مهدکودک نرگس نیز سرودهایی اجرا کرد. در خاتمه مهندس امین با اهدا شاخه های گل و هدایای فرهنگی از پرستاران نمونه و مسئولین واحدهای درمانی بیمارستان نفت آبادان تجلیل کرد.

محمدرضا معصومی یکی از پرستاران نمونه شعری در وصف همکاران سروده بود، که آن را قرائت کرد.

پس از آن دکتر نصراله حسونی بحرینی با لوح تقدیر، اهدا گل و هدیه فرهنگی از مهندس علیرضا امین مدیر عامل پالایشگاه آبادان قدردانی بعمل آورد.

j
e
c
b
a
21
20
19

t
s
r
p
o
n
11
12
2
جشن پالایشگاه

۳ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۰۶
تعداد بازدید : ۹۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید