سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۵
 

اخبار

بازدیدرییس بازرسی سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بازرسی سازمان با تاکید بر حفظ هوشیاری در جلوگیری از فساد در سازمان، از اقدامات انجام شده در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- دکترجهانبخش امینی؛ رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه زهرا آجیدیان؛ کارشناس بازرسی ستاد، دکتر شهرام سرافرازیان کارشناس سلامت و زینب عربعلی کارشناس تجهیزات سازمان در نخستین بازدید دوره ای،با حضور در واحدهای مختلف بهداشت ودرمان منطقه آبادان، از مراکز تجهیزات پزشکی، درمان غیرمستقیم و انبارهای کل بازدید کرده و روند انجام امور در این واحدها را از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرار دادند.

رییس بازرسی سازمان در نشستی که با مسئولین واحدهای مختلف منطقه داشت، گفت: این بازدید با هدف اصلاح فرآیندها و رفع ابهامات و شفاف سازی دستورالعمل ها بصورتی که همگان کاملا به اصول و حقوق کاری خویش واقف باشند، صورت گرفته است.

دکتر امینی اظهار داشت:همه ما در تمامی سطوح باید در مقابله با فساد خود را مسئول دانسته و منافع سازمان را بر منافع فردی برتری دهیم. وی از ارائه خدمات اثربخش و موثر کارکنان این قسمت از سازمان،بویژه فداکاری های آنان در همه گیری کرونا و مواجهه با بحران آن  قدردانی کرد.

5
4
1
بازدیدرییس بازرسی
    

۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۷۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید