سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

اخبار

آمادگی بیمارستان نفت آبادان در مقابله با موج جدید بیماری کرونا

با موج جدید بیماری تعداد مراجعین به اورژانس تنفسی 60درصد افزایش داشته است ولی تاکنون مورد کرونای انگلیسی در جمعیت تحت پوشش ما مشاهده نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان-  دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان نفت آبادان، در گفتگو با روابط عمومی در مورد شرایط موجود در موج جدید بیماری کرونا گفت: در چند روز گذشته، مراجعین به اورژانس تنفسی ما 60 درصد افزایش یافته است اما خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از نوع جدیدویروس در جمعیت ما مشاهده نشده است. در این مرکز روزانه کلینیک تخصصی تنفسی داریم که روزانه 30-20 مراجعه کننده دارد که بیش از 50درصد آنها، به قرنطینه خانگی فرستاده می شوند. وی ادامه داد:  در حال حاضر 8 بیمار در بخش کرونای 1 بیمارستان بستری و تحت نظر هستند.یک مورد بیماربدحال به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان 17شهریور انتقال داده شد. عمل های جراحی الکتیو غیراورژانس تا اطلاع ثانوی کنسل شده است و فقط عمل های اورژانس و ضروری انجام می شود.از نظر دارویی خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. در مورد نیروی انسانی کمبود نیروی انسانی پرستار وجود دارد که امورکارکنان در حال پیگیری هستند.

دکتر کهن ادامه داد: در حال حاضر ما در آمادگی کامل بسر می بریم و ان شاالله در زمان تعطیلات نوروزی نیز آمادگی لازم را خواهیم داشت.آنکالی های مدیریتی لازم بزنامه ریزی شده است. مرخصی های  کلیه نیروها تا کنترل موج بیماری و اعلام شرایط عادی لغو شده است.برای حفظ سلامت همکاران دارای بیماری زمینه ای،نیز مجددا دورکاری برقرار کرده ایم.

دکترکهن

۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۷۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید