سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۲۳

اخبار

برگزاری جلسه اضطراری مدیریت بحران در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

کمیته مدیریت بحران مرکز برای بررسی وضعیت منطقه و دستورالعمل رسیده از سازمان در رابطه با اجرای پروتکل های بهداشتی در کنترل بیماری کرونا تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان-  جلسه مدیریت بحران منطقه با حضور دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و سایر اعضا برگزار شد. ابتدا گزارش کوتاهی از وضعیت همه گیری بیماری در سطح شهرستان و منطقه، درجلسه ارائه شد. سپس دستورالعمل جدید رسیده از ستاد سازمان و بندهای مربوط به آن مطرح و برای اجرای آن تصمیم گیری شد. بر این اساس مجددا بر این انجام اقدامات تاکید شد: برقراری شیفت های مدیران در شرایط اضطراری، عدم تجمع در مکانهای عمومی مرکز،عدم سرو غذا در رستوران، نظارت مستمر HSE بر اماکن و واحدهای اداری-پشتیبانی، اولویت انجام مراقبت های بهداشتی غیر حضوری ، نوبتدهی غیرحضوری،گندزدایی محیط های کاری-سرویس های بهداشتی و ایجاد تیم واکنش سریع. گزارش دهی موارد بستری و مثبت به تیم واکنش یریع جهت گندزدایی به عهده پرستار کنترل عفونت گذاشته شده است. 

دکتر سیدمحمد مجتهدزاده رییس سلامت کار و HSE گفت: در حال حاضر انجام معاینات دوره ای متوقف شده است. بازگشت بکار کارکنان پس از بیماری علاوه بر PCR منفی، نیازمند برطرف شدن سایر علائم مانند سرفه و گذراندن دوران نقاهت می باشد.از نظر سلامت کار و HSE  تست Rapid خیلی قابل قبول نیست.

دکتر نصراله حسونی بحرینی گفت: برگزاری جلسه اضطراری در پالایشگاه ضروری است و هر چه سریعتر بایستی برگزار شده و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار برای حفظ سلامت کارکنان صنعت تاکید کرد.

مدیریت بحران
مدیریت بحران
کمیته مدیریت بحران

۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۷۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید