سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

اخبار

اولین دوره واکسیناسیون کرونا در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان گفت:تزریق واکسن کرونا دربیمارستان نفت، بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و ابتدا برای پرستاران و پزشکان خط اول مقابله با بیماری، صورت خواهد گرفت.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان-  دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، با اعلام خبر واکسیناسیون کرونا در بیمارستان نفت آبادان گفت: این اولین اختصاص سهمیه واکسن کرونا به این مرکز بوده و واکسیناسیون بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، صورت خواهد گرفت. 

   رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ادامه داد در اولین مرحله، واکسیناسیون گروه های خط اول از پرسنل درمانی این مرکز انجام خواهد شد.پرستاران بخش های کووید، اورژانس های 1 و 2، ICU و پزشکان متخصص داخلی و عفونی و بیهوشی اولین گروه هدف را در این مرحله تشکیل می دهند. وی ادامه داد: با توجه به محدودیت در تعداد دوزهای واکسن، سایر پزشکان و پرستاران که درگیری کمتری با این بیماران دارند، در مراحل بعدی و با حفظ اولویت واکسینه خواهند شد. رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان همچنین اظهار امیدواری کرد که در صورت تامین واکسن،  برای گروه های پرخطر و افراد با سنین بالا، نیز واکسیناسیون انجام گردد.

11

6
1
6
5 
3
10






   

۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید