سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

اخبار

برگزاری اولین جلسه مدیریت بحران وEOC در سال 1400

جلسه مدیریت بحران درمنطقه،باحضور رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بمنظور بررسی وضعیت شیوع بیماری کرونا وهمچنین تبادل نظرپیرامون اطلاعیه های ستادکرونای استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان - اولین جلسه مدیریت بحران منطقه با حضور کلیه مدیران ارشد بمنظور بررسی شیوع بیماری کرونا در شهرستان و همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون اطلاعیه های صادره از ستاد کرونای استان، در محل هیئت رییسه تشکیل شد. در این جلسه که با سخنرانی و تبریک دکتر نصراله حسونی بحرینی بمناسبت آغاز سال نو خورشیدی آغاز شد. آخرین اطلاعات و وضعیت شیوع بیماری در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین آمار بیماران بستری در بیمارستان و همچنین موجودی  دارویی و تجهیزاتی و وسایل حفاظتی به مدیریت اطلاع رسانی شد.

دکتر نصراله حسونی بحرینی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن روند همه گیری و خستگی مفرط کارکنان بخش های کووید بیمارستان، لازم وضروری است که بسلامت روان کارکنان این بخش توجه ویژه شده و سعی شود، حمایت و تشویق های لازم برای آنها بکار گرفته شود تا خدای نکرده  صدمه جبران ناپذیر متوجه کارکنان شریف و فداکار این واحد  نشده و بتوانیم از وقوع صدمات روحی و روانی آنها، جلوگیری کنیم. با تمام قوا همه واحدهای پشتیبانی و ستادی، بایستی در خدمت آنان باشند و آنها را حمایت کنند. نیروهای تازه نفس حتی الامکان به آنان افزوده شود. وی افزود: در حال حاضر30 درصد کارکنان درمانی واکسینه شده اند. رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت دستور داد که واحد مشاوره و بهداشت روان، جهت حمایت روانی از این عزیزان برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه انجام داده و وضعیت روانی آنان را مرتبا پایش کنند.

4
3
2
1
اولین جلسه مدیران ودرسال1400EOC

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۷۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید