سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۲۲

اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

دراین جلسه بر ضرورت حفظ ارزشهای معنوی حماسه سوم خرداد و آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و 15خرداد تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- شورای فرهنگی این مرکز با موضوع های سوم خرداد، ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و حماسه 15 خرداد و حفظ وحدت و یکپارچگی برای شرکت در انتخابات تشکیل جلسه داد. در این جلسه دکتر نصراله حسونی بحرینی با اشاره به مسایل سیاسی مربوط به انتخابات و هجمه های زیادی که به نظام وارد می شود گفت: ماه خرداد ماه بسیار مهمی است و بایستی هوشمندانه موضوعات را دنبال کنیم.تدابیر مقام معظم رهبری می تواند در این طوفان ها و دریای متلاطم ما را نجات دهد.ان شاالله با منویات حضرت آقا بتوانیم از این وضعیت بسلامت عبور کنیم. جلب رضایت بیماران و همکاران نیز به جلوگیری از نفوذ دشمنان کمک می کند.هوشیاری بسیج در این مرحله بیشتر کمک کننده خواهد بود.

سوم خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ ما و در جنگ 8 ساله بود.سوم خرداد موجب ایجاد اعتماد بنفس در میان رزمندگان اسلام شد و علاوه بر آزادسازی خرمشهر قهرمان، باعث آزادسازی سایر نقاط کشور و حتی نفوذ نیروهای سپاه اسلام به خاک کشور متجاوز شد. پس برای هر یک از صندلی هایی که ما اکنون نشسته ایم، بهترین جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیده اند.

علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی  با تبریک فرارسیدن سالروز حماسه خرمشهر، این ما هستیم که با برگزاری انتخابات درست و انتخاب افراد اصلح، کشور را بسوی رشد و ترقی پیش ببریم. ان شاالله بتوانیم در این راه موفق باشیم و در راه حضرت امام ره و شهدای عزیزمان قدم برداریم. حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید جابر موسوی امام جماعت مرکز نیز با اشاره به خاطره ای از شهدا، گفت: انتخابات سرنوشت ساز است. وی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل و روزهایی مانند سوم خرداد و 15 خرداد باعث پیروزی ما می شود.

در پایان جلسه برنامه های پیشنهادی برای گرامیداشت این روزها، مطرح و تصمیم گیری شد.

5
4
2

 

۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید