سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۱۸

اخبار

تقدیر رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس هیئت مدیره کانون کارمندان بازنشسته از خدمات و زحمات رییس و کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان جهت انجام واکسیناسیون بازنشستگان وبازماندگان صنعت نفت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- مهندس محمد فروزنده رییس هیئت مدیره کانون کارمندان بازنشسته صنعت نفت آبادان با صدور نامه ای خطاب به دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، از اقدامات انجام شده در پیشگیری و مقابله با همه گیری بیماری کرونا برای جمعیت تحت پوشش و بویژه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت در منطقه تقدیر کرد. در گوشه ای از این نامه آمده است: « بدون تردید سلامتی بزرگترین هدیه خداوند برای انسانهاست و تلاش در جهت تحقق سلامتی افراد جامعه و اعتلای رسالت خدمات به مردم یکی از با ارزشترین اعمال معنوی محسوب می گردد. در این رهگذر افتخار خدمتگزاری همواره نصیب انسانهای مخلص و متعهد و هدفدار گشته و سپاس از تلاش گران عرصه سلامت مایه تداوم بیشتر ارتقاء سلامت جامعه خواهد بود.

 لذا بر خود لازم و واجب می دانیم از خدمات و زحمات قابل تقدیر جنابعالی و سایر همکارانتان در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کووید19 و خصوصا شروع واکسیناسیون بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت تجلیل نماییم.»
کانون

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵
تعداد بازدید : ۶۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید