سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

برگزاری آیین تکریم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

بپاس همکاری های نزدیک وی با بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در دروان کرونا، معاونت درمان مرکز، لوح تقدیر مدیریت بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، را به وی اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- آیین تکریم و معارفه معاونین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، با حضور دکتر شکراله سلمانزاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، روسای بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی آبادان و شهرستانهای تابعه، برگزار شد. دکتر نسرین کهن رییس بیمارستان و دکتر محمدرضا بستانی معاونت درمان و دارو و رییس روابط عمومی به نمایندگی از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در این آیین تکریم حضور یافتند. در این مراسم از تلاشها و اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت دکتر هوشان شریعتی معاونت درمان که شروع مسئولیتش با همه گیری بیماری کووید19 در کشور و منطقه، همزمان شد،قدردانی شد و ابلاغ مسئولیت دکتر مهدی کریمی بعنوان معاونت جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان به وی اهدا شد.

در پایان مراسم دکتر محمدرضا بستانی به نمایندگی از مدیریت بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، از همکاری ها و تلاش دکتر هوشان شریعتی در زمان مسئولیتش قدردانی کرد و لوح تقدیر رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت را به وی اهدا کرد. وی همچنین برای دکتر مهدی کریمی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری کرد که روابط فی ما بین و همکاری های دو طرف همچنان به قوت خود باقی و ادامه یابد.دکتر مهدی کریمی دارای دانشنامه فوق تخصصی آنکولوژی می باشند.

4

3
1
تودیع معاونت درمان

۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۳۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید